اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد آبادان خبر داد

استقرار 23 هزار صندوق صدقه در آبادان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد آبادان از استقرار 23 هزار صندوق صدقه در این منطقه خبر داد.

استقرار 23 هزار صندوق صدقه در آبادان

مسعود رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز فعالیت‌های مجدد بخش‌های اداری، اقتصادی و فرهنگی کشور، حمایت از نیازمندان در صدر برنامه‌های نظام قرار گرفت و کمیته امداد امام خمینی به‌ عنوان یک نهاد انقلابی با صدور حکم امام تأسیس شد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد این منطقه در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به مددجویان زیرپوشش از هیچ تلاشی فروگذار نیست، افزود: به منظور حمایت و امداد محرومان و مستضعفان، تاکنون 23 هزار صندوق صدقه در سطح شهر تعبیه شده که به طور متوسط ماهیانه یک بار تخلیه می‌شوند.

مدیر کمیته امداد آبادان ادامه داد: از آغاز سال جدید تا به امروز مردم آبادان حدود یک میلیارد و 100 میلیون ریال به این نهاد کمک مالی کرده‌اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییر چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به اهمیت انفاق و صدقه تصریح کرد: به طور کلی انفاق و صدقه سبب می‌شود افراد جامعه از هلاکت و نابودی رهایی یافته و جامعه‌ای باشکوه داشته باشند.

رحیمی با اشاره به فواید اجتماعی صدقه تصریح کرد: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات جوامع امروزی، اختلافات طبقاتی بین افراد جامعه بوده که با پیشرفت‌های صنعتی این فاصله روز به روز بیشتر می‌شود اما با وجود انفاق و صدقه به‌ عنوان هدیه الهی به بشر، بسیاری از مشکلات اختلاف طبقاتی کمرنگ شده است.

وی در پایان گفت: حذف فقر در جامعه تنها با حمایت و تعامل مضاعف مسئولان محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول