اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خبر داد

شناسایی 62 تعاونی صادرات‎محور در گلستان/ یحیی احمدپور دبیر جدید اتاق تعاون گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: تاکنون 62 تعاونی صادرات محور در گلستان شناسایی شده است.

شناسایی 62 تعاونی صادرات‎محور در گلستان/ یحیی احمدپور دبیر جدید اتاق تعاون گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حسینعلی خواجه‎مظفری بعد از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه دبیر اتاق تعاون گلستان اظهار داشت: اوضاع کنونی جهان در حال دگرگونی است و اخبار زیادی از گوشه و کنار جهان در مورد وضعیت سیاسی و اقتصادی مخابره می‎شود.

مردم در برابر بحران اقتصادی و تحریم‎های شدید خسته نشده‎اند

وی تصریح کرد: با وجود مشکلات، بحران اقتصادی و اعمال تحریم‎های شدید، مردم ایران خسته نشده‎اند و به راه خود ادامه می‎دهند.

خواجه‎مظفری با بیان اینکه دشمن در پی دشمنی کردن است و از همه ابزارها در این زمینه استفاده می‎کند خاطر نشان کرد: ما باید تلاش کنیم تا با ارائه راهکارهای هوشمندانه در برابر این هجمه‎ها از کشور دفاع کنیم که در این راستا اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری بهترین راهکار مؤثر است.

وی با تاکید بر اینکه بخش تعاون به عنوان یک بخش غیردولتی سهم مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد افزود: با توجه به اینکه سال 2012 به سال جهانی تعاون نامگذاری شده باید به صورت ویژه به این مقوله پرداخته شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خاطر نشان کرد: اتاق تعاون استان در کارگروه‎های مختلف حضور دارد و این فرصت مناسبی برای شناساندن ظرفیت‎های این بخش خواهد بود.

نقش مؤثر اتاق تعاون برای تحقق سهم 25 درصدی در اقتصاد

خواجه‎مظفری بیان داشت: اگر می‎خواهیم به سهم 25 درصدی تعاونی‎ها در اقتصاد دست یابیم اتاق تعاون باید نقش خوبی ایفا کند.

وی عنوان کرد: همچنین باید در شناسایی تعاونی‎های صادرات‎محور تلاش بسیاری انجام شود که در این راستا تاکنون 62 تعاونی صادرات‎محور در سطح استان شناسایی شده‎اند که ظرفیت‎ها در این بخش بیشتر از این است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ابراز داشت: اتاق تعاون با ارائه آموزش، برگزاری نمایشگاه توانمندی‎های بخش تعاون، اعزام هیئت‎های تجاری به استان‎ها و کشورهای مختلف و استفاده از تجارب آنها، گسترش تعاونی‎های فراگیر، فعال‎سازی تعاونی‎ها کوچک و ... می‎توانند نقش مؤثری در اقتصاد استان داشته باشند.

در این جلسه از زحمات مصیب جلالی سرپرست سابق اتاق تعاون تقدیر و یحیی احمدپور به عنوان دبیر جدید اتاق تعاون استان منصوب شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول