اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

جایگزینی کالای ایرانی وظیفه جهادی زنان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: جایگزینی کالای ایرانی در خانواده‎ها وظیفه جهادی زنان است که آنها در این راستا پیش‎قراولان تحریم کالای خارجی محسوب می‌شوند.

جایگزینی کالای ایرانی وظیفه جهادی زنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حسینعلی خواجه‎مظفری بعد از ظهر امروز در حاشیه همایش بانوی سرافراز گلستانی که به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: مادران در خانواده نقش بسزایی در فرهنگ‎سازی استفاده از کالاهای داخلی بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: اگر به دقت به بیانات مقام معظم رهبری توجه کنیم می‎‎بینیم که ایشان تکلیف کردند باید از کار کارگر ایرانی و از سرمایه سرمایه‎گذار ایرانی حمایت کنیم و این مهم فقط با تولیدملی امکان‌پذیر خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان متذکر شد: سهم دولت در این کار، پشتیبانی از تولیدات داخلی و سهم سرمایه‎داران تقویت چرخه تولید و جدیت در امر تولید است.

خواجه‎مظفری همچنین نقش مردم را در مصرف تولیدات داخلی مهم خواند و یادآور شد: ما باید با استفاده از تولیدات داخلی به حمایت از کار و سرمایه ایرانی بپردازیم و استفاده از تولیدات داخلی را به یک فرهنگ جمعی تبدیل کنیم و به سمت کالاهای خارجی نرویم.

وی تاکید کرد: زنان با نقش‎آفرینی مؤثر خود در یک خانواده، یک ملت و حتی در عالم می‎توانند نقش بسزایی داشته باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خاطر نشان کرد: یکی دیگر از حوزه‎هایی که زنان می‎توانند نقش‎آفرینی کنند در حوزه آموزش است که آموزش می‎تواند در تربیت فرزندان در محیط خانواده و در مدارس توسط معلمان به خوبی ایفا شود.

خواجه‎مظفری بیان داشت: مادران می‎توانند از همان دوران کودکی، مصرف تولیدات داخلی را به فرزندان خود آموزش و آنها را تشویق به خرید کالاهای ایرانی کنند.

این همایش با حضور جواد قناعت استاندار گلستان، مهری مهدوی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان، علی‎اصفر جباری مشاور استاندار، حجت‎الاسلام ولی‎نژاد مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان و شکی مسئول بسیج زنان سپاه استان و جمعی از بانوان گلستانی در سالن همایش سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد که در پایان این مراسم از بانوان برگزیده استان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول