اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

تحقق رشد 25 درصدی اقتصاد ملی در سایه تعاون عملی می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: رسیدن به رشد 25 درصدی از سهم اقتصاد ملی با سرمایه‎گذاری مشترک و بر پایه اصول تعاون و تفاهم متقابل محقق می‎شود.

تحقق رشد 25 درصدی اقتصاد ملی در سایه تعاون عملی می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حسینعلی خواجه‎مظفری بعد از ظهر امروز در جشنواره تعاونگران و کارآفرینان برتر گلستان ضمن گرامیداشت هفته تعاون اظهار داشت: تعاون و تعاونگر با پیشگیری از انحصار و احتکار در نهادینه کردن عدالت اقتصادی بسیار تاثیرگذار هستند.

وی تعاون و همکاری را نشانه دیانت و امانتداری عنوان کرد و افزود: در قانون اساسی، اقتصاد کشور را به سه بخش تعاونی، دولتی و خصوصی تقسیم کرده‎اند و ابلاغ سیاست‎های اصل 43 و 44 قانون اساسی نیز از این جمله هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با تاکید بر اینکه تعاونی‎ها بهترین ساختار تشکل‎های اقتصادی محسوب می‎شوند یادآور شد: اهتمام رویکرد اقتصادی به همکاری متقابل و گروهی است و عقل نیز مشورت دسته جمعی را می‎پسندد.

خواجه‎مظفری با اشاره به اینکه جشنواره تعاونی‎های برتر استان همه ساله در هفته تعاون انجام می‎شود تصریح کرد: این جشنواره‎ها با هدف توسعه و ترویج تعاون، ارج نهادن به زحمات تعاونگران، تشویق و ترغیب فعالیت‎های تولیدی و توزیعی همچنین معرفی الگوهای علمی موفق تعاونی در راستای بهره‎گیری سایر تعاونی‎ها برگزار می‎شود.

وی متذکر شد: جشنواره امسال همانند سال‎های گذشته به صورت فراخوان و داوطلبانه از 16 خرداد به مدت یک ماه آغاز شد که تعاونی‎ها باید در سایت جشنواره ثبت‎‎نام اولیه را انجام می‎دادند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان اضافه کرد: خوشبختانه امسال 306 تعاونی موفق به ثبت‎نام در سایت شدند که نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش ثبت‎نام داشتیم.

خواجه‎مظفری بیان داشت: کارگروه هماهنگی و اجرایی نمونه‎های استان متشکل از مدیرکل، معاونان، نماینده اتاق تعاون استان، نماینده تام‎الاختیار اتحادیه و نماینده واحدهای تخصصی با هدف بررسی و داوری در زمینه انتخاب تعاونی‎های برتر تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در هر گرایش دو تعاونی به عنوان گزینه تعاونی برتر استان انتخاب شدند خاطر نشان کرد: از بین 18 تعاونی برتر، تعاونی مرزنشینان مراوه‎تپه به عنوان تعاونی برتر استان انتخاب شد که این تعاونی در سطح ملی نیز به عنوان تعاونی برتر ملی در گرایش مرزنشینان انتخاب شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول