اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خبر داد

راستی‎آزمایی 3 هزار نفر برای بهره‎مندی از تسهیلات بخش کشاورزی گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از ثبت‎نام 6 هزار نفر در سامانه توسعه بخش کشاورزی استان خبر داد و گفت: از این تعداد 3 هزار و 190 نفر راستی‎آزمایی شدند.

راستی‎آزمایی 3 هزار نفر برای بهره‎مندی از تسهیلات بخش کشاورزی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حسینعلی خواجه‎مظفری صبح امروز در جمع تعاونی‌های استان اظهار داشت: در بخش تعاونی‎های دانش‌بنیان نیز فعالیت‎های خوبی صورت گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در خصوص ادغام سه وزارتخانه و تبدیل آن به وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: با این اقدام، کوله‌باری از مسئولیت دولت در این بخش کاهش پیدا کرد و در گلستان نیز بدون کوچک‌ترین تنشی این ادغام صورت گرفت و همکاری نهادها در این راستا بسیار مثبت بوده و هیچ مشکلی از این منظر در استان نداشتیم.

خواجه‎مظفری با بیان اینکه ادغام وزارتخانه‎ها توقعاتی را در این بخش ایجاد کرده است یادآور شد: بحث هم‎افزایی در ادغام از جمله مسائلی است که باید مورد توجه قرار بگیرد و خروجی این فعالیت‎ها نیز منجر به افزایش بهره‎وری، تکریم ارباب رجوع، سرعت‎بخشی به فعالیت‎های اقتصادی و حذف بروکراسی اداری شود.

وی توجه به تشکیل تعاونی را یکی از مهمترین مبانی ساماندهی بیکاران در کارگروه اشتغال عنوان کرد و گفت: در این کارگروه سعی شده با اولویت قرار دادن فارغ‎التحصیلان بخش کشاورزی به موضوع اشتغال که یکی از وظایف دهگانه ما محسوب می‎شود شاهد اتفاقات خوبی در این بخش باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با اشاره به اینکه شناسایی و ساماندهی نیروهای بیکار از طریق سامانه رصد با جدیت پیگیری می‎شود بیان کرد: توانمندسازی نیروی کار یکی از نیازهای جامعه امروز است لذا نیروها با گذراندن دوره مهارت‎آموزی در فنی و حرفه‎ای بسیار موفق‎تر از دیگران در عرصه کار ورود پیدا می‎کنند.

خواجه‎مظفری توجه به آینده‎نگری افراد ساماندهی شده در این بخش را یک ضرورت مهم خواند و یادآور شد: کسانی که مشغول به کار می‎شوند از طریق بیمه خدمات درمانی و تامین اجتماعی مورد حمایت واقع شده و به لحاظ مسائل مالی نیز مورد توجه قرار می‎گیرند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول