اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

تحقق تعهد اشتغال گلستان امیدوارکننده نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: تحقق تعهد اشتغال گلستان امیدوارکننده نیست.

تحقق تعهد اشتغال گلستان امیدوارکننده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حسین‎علی خواجه‎مظفری عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران گلستان اظهار داشت: در سال گذشته تمام تعهد اشتغال استان انجام شد که این امر حاصل تلاش همه مسئولان و مدیران استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری تعهد اشتغال استان 15 هزار و 826 نفر است بیان کرد: این تعداد با توجه به اینکه نسبت به سال گذشته کمتر است اما تحقق آن بعید به نظر می‎رسد.

خواجه‌مظفری خاطر نشان کرد: تاکنون 3 هزار و 300 نفر در سامانه اشتغال ثبت‌نام کرده‎اند که با راستی‌آزمایی از تعداد آنها کاسته نیز خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان یادآور شد: شورای اشتغال بر اساس تعهد هر سال اعتباراتی به بانک‎ها پرداخت می‎کنند تا استان بتواند تعهد اشتغال خود را محقق سازد اما متاسفانه تاکنون یک ریال از سوی بانک‎های استان برای اشتغال تسهیلات پرداخت نشده است.

وی افزود: این در حالی است که بانک‎ها اعلام دارند از سوی ستاد خودشان به آنها چنین دستوری ابلاغ نشده است و این آینده جالبی نیست و تعهد اشتغال استان امیدوارکننده نخواهد بود.

خواجه‌مظفری گفت: تاکنون که شش ماه از سال می‎گذرد بخش اعظمی از تعهد انجام نشده و در صورتی می‎توانیم به آینده خوش‎بین باشیم که در کارگروه بخش توسعه کشاورزی بانک‎ها فعال‎تر شوند و تحقق اشتغال در گرو توسعه تعاونی‌هاست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان بیان کرد: در سال گذشته نیز در بخش مشاغل خرد و خانگی بانک‎ها 41 میلیارد و 600 میلیون ریال باید تسهیلات پرداخت می‎کردند که متاسفانه از این رقم تاکنون 21 میلیارد و 500 میلیون ریال پرداخت شده و آنها تا پایان شهریور مهلت دارند که تعهد خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول