اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

برای تحقق برنامه‎ها نیاز به همکاری بانک‎ها داریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: همکاری بانک‎ها باید وجود داشته باشد تا بتوانیم برنامه‎های خود را محقق سازیم.

برای تحقق برنامه‎ها نیاز به همکاری بانک‎ها داریم

حسینعلی خواجه‎مظفری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار داشت: از 18 هزار پرونده معرفی شده مشاغل خانگی به بانک‎های گلستان در سال گذشته تنها 7 هزار پرونده از تسهیلات برخوردار شده‎اند.

این مسئول با بیان اینکه میزان اعتبار برای تسهیلات مشاغل خانگی در سال گذشته 41 میلیارد تومان بوده گفت: از این میزان تنها 12 میلیارد تومان پرداخت شده و مابقی اعتبار قرار است که در سال 1391 پرداخت شود.

خواجه‎مظفری تامین اعتبار برای ایجاد شغل را یک مسئله مهم دانست و افزود: در صورتی که طرح‎های اشتغالزایی تامین اعتبار شود این ظرفیت وجود دارد که 25 هزار شغل در استان گلستان محقق سازیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان اولویت طرح‎های اشتغالزایی استان را برای سال جاری در بحث طرح توسعه کشاورزی عنوان کرد و گفت: برای تحقق این طرح 192 میلیارد و 600 میلیون تومان از محل اعتبارات ویژه با نرخ سود متفاوت بین چهار تا 12 درصد اعتبار تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات تنها در قالب تعاونی به افراد پرداخت می‎شود خاطر نشان کرد: فارغ‎التحصیلان بخش کشاورزی با ایجاد تعاونی برای استفاده از تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی می‎شوند و از زمین‎های ملی در قالب طرح 99 ساله برای توسعه بخش کشاورزی استان استفاده خواهند کرد.

خواجه‎مظفری حمایت از طرح‎های دانش‌بنیان را از دیگر اولویت‎های کاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و اذعان داشت: همچنین برای استفاده بهتر از جوامع دانشگاهی تفاهمنامه‎ای را با سطح دانشگاه علمی - کاربردی استان و دانشگاه مائده محقق ساخته‎ایم.  

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول