اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

افاغنه فرصت‌های شغلی گلستان را اشغال کرده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: هم‌اکنون در استان بسیاری از اتباع خارجی به ویژه اتباع افغانی ساکن هستند که فرصت‌های شغلی زیادی را اشغال کرده‌اند.

افاغنه فرصت‌های شغلی گلستان را اشغال کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان، حسینعلی خواجه‌مظفری در جلسه هماهنگی اتباع خارجی استان اظهار داشت: یکی از موضوعات مهمی که در استان و کشور، سعی و تلاش همه مسئولان را در پی دارد، ایجاد فضای اشتغال جدید برای جوانان است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون در استان تعداد زیادی از اتباع خارجی به ویژه اتباع افغانی ساکن هستند که فرصت‌های شغلی زیادی را اشغال کردند و نیاز است با انجام بازرسی مداوم از به کارگماری اتباع خارجی غیرمجاز جلوگیری شده و نیروی کار ایرانی را جایگزین کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان برای تحقق این امر مهم به همکاری و هماهنگی اعضای کمیته‌های ساماندهی اتباع خارجی در شهرستان‌ها تاکید کرد.

مدیر‌کل اتباع خارجی استانداری گلستان نیز گفت: در استان به دلیل مشابهت قومیتی اتباع افغانی، شناسایی و ساماندهی آنها مشکل بوده و نیاز به همکاری همه ارگان‌های دولتی و غیردولتی در شهرها و روستاها نظیر دهیاری‌ها، خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های بسیج و ... دارد.

علی دهرویه گفت: در طرح ساماندهی اتباع بیگانه از اسکان اتباع غیرمجاز در استان جلوگیری می‌شود و افراد شناسایی شده که فاقد مدارک اسکان هستند به کشور افغانستان بازگشت داده خواهند شد.

محمد داوطلب رئیس پلیس امنیت استان نیز گفت: نیروی انتظامی تمام مجاری ورودی و خروجی استان را تحت نظارت دارد و تمام رانندگانی که از خودروی خود برای جابه‌جایی اتباع خارجی غیرمجاز به ویژه اتباع افغانی استفاده کنند به مدت شش ماه خودروی آنها توقیف خواهد شد.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول