اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

گلستان رتبه دوم کشور در شاخص‎های عملیاتی بخش تعاون را دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: گلستان در شاخص‎های عملیاتی بخش تعاون رتبه دوم کشور را دارد.

گلستان رتبه دوم کشور در شاخص‎های عملیاتی بخش تعاون را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حسینعلی خواجه‎مظفری بعد از ظهر امروز در جمع مدیران تعاونی‎های استان گلستان اظهار داشت: گلستان در شاخص‎‎های عملیاتی بخش تعاون رتبه دوم، در سامانه نظارت رتبه اول و در بخش کار نیز رتبه اول تا پنجم را در سطح کشور دارد.

وی در خصوص مصوبات هیئت دولت به گلستان افزود: در بخش تعاون 18 مصوبه داشته‎ایم که 11 مورد صددرصد محقق شد و هفت مصوبه به دلیل عدم اختصاص منابع بالای 20 درصد تحقق داشته است.

خواجه‎مظفری ابراز داشت: همچنین در حوزه کار 11 مصوبه داشته‎ایم که هفت مصوبه بالای 95 درصد محقق شده و چهار مصوبه نیز به دلیل عدم تخصیص منابع تاکنون 20 درصد محقق شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در خصوص اخراج کارگران کارخانه خاوردشت علی‎آبادکتول ابراز داشت: در گلستان چهار کارخانه روغن‎کشی وجود دارد که با توجه به تحریم‎ها دچار مشکل شده‎اند.

وی افزود: از طرف این کارخانه‎ها تحت فشار بودیم که کارگران را اخراج کنیم، اما با تشکیل شورای کارگری در این خصوص مقاومت کردیم و مانع از اخراج کارگران شدیم.

خواجه‎مظفری خاطر نشان کرد: با پیگیری‎های انجام شده بخشی از این کارگران شروع به کار کرده‎اند و مابقی مشکلات در حال پیگیری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در خصوص وضعیت ادغام این اداره کل در سال گذشته نیز بیان داشت: در همان روزهای اول تمام اقدامات انجام شد و استان گلستان یکی از استان‎هایی بود که ادغام به صورت صددرصد در همان ماه اول محقق شده و مشکلی در این خصوص نداشته است.

این مسئول با اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته نیز متذکر شد: در سال گذشته موفق شدیم که در بخش غیر مسکن حدود 90 درصد از تعهد اشتغال را محقق سازیم و در بخش مسکن این رقم بالای صددرصد محقق شده است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول