اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال ساحلی خزرپوشان مازندران:

نماینده مازندران در لیگ فوتبال ساحلی مکان تمرینی ندارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ساحلی خزرپوشان مازندران گفت: تنها نماینده بانوان مازندران در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور هستیم، اما مکان مناسبی برای انجام تمرین نداریم.

نماینده مازندران در لیگ فوتبال ساحلی مکان تمرینی ندارد

فائزه جعفرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: وقتی پول نیست و بازیکن و کادر فنی از جیب خود هزینه می‌کنند برای ما چه سودی دارد که در لیگ تیمداری کنیم.

وی بی‌توجهی مسئولان ورزش استان در تامین هزینه‌های این تیم را یکی از مشکلات عنوان کرد و افزود: با این اوضاع در لیگ انصراف دهیم بهتر است.

جعفرزاده گفت: وقتی برای حل مشکلات مالی به اداره کل ورزش و جوانان مازندران مراجعه کردیم با این پاسخ رو به رو شدیم که «اگر نمی‌توانید، تیمداری نکنید».

این سرمربی فوتبال ساحلی افزود: پیش‌بینی ما از هزینه تیم برای شرکت در لیگ برتر 8 میلیون تومان بود که تاکنون نتوانستیم این مبلغ اندک را دریافت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی بانوان خزرپوشان مازندران تصریح کرد: از ابتدای مسابقات تاکنون فقط حدود 2 میلیون تومان پول گرفتیم که این مبلغ با توجه به هزینه‌ها و قرارداد بازیکنان کادر فنی بسیار ناچیز است.

وی افزود: تنها نماینده بانوان مازندران در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور هستیم، اما مکان مناسبی برای انجام تمرین نیز نداریم و بدون برگزاری تمرین و یا حداقل یک بار تمرین در هفته به مصاف حریفان می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی خزرپوشان مازندران بیان داشت: با این شیوه تیمداری و بی‌پولی هیچ تیمی در لیگ موفق نیست و حضور در انتهای جدول رده‌بندی بدون کسب امتیاز برای تیم خزرپوشان عجیب نیست.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: به دلیل هزینه‌های میزبانی حتی قادر به برگزاری بازی روز پنجشنبه مقابل مهمان خود در ساری نیستیم.

به گزارش فارس، تیم خزرپوشان مازندران به عنوان نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان باشگاه‌های کشور است که هر چهار بازی خود را مقابل حریفان واگذار کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول