اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان فریدونکنار:

اردوی آماده‌سازی فوتبال بانوان فریدونکنار برپا شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار از برپایی اردوی آماده سازی فوتبالیست‌های بانوان این شهرستان خبر داد.

اردوی آماده‌سازی فوتبال بانوان فریدونکنار برپا شد

فرشید قدیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان فریدونکنار گفت: اردوی آماده‌سازی فوتبالیست‌های بانوان فریدونکنار در مشهد مقدس برپا شده است.

وی دوره این اردو را پنج روزه اعلام و تصریح کرد: بازیکنان منتخب شهرستان زیر نظر مربیان تیم به تمرینات تاکتیکی و بدنسازی می‌پردازند.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار ادامه داد :هدف از اجرای این اردو افزایش توان عملی فوتبالیست‌ها و ارتقای سطح روحیه بانوان شاغل و فعال در این رشته مهیج و پرطرفدار ورزشی است.

این مسئول افزود: در برنامه‌های هدف‌گذاری شده بعدی برگزاری بازی‌های تدارکاتی را برای حضور هرچه بهتر و مقتدرانه بانوان فوتبالیست شهرستان در لیگ در دستور کار داریم.

قدیمی همچنین در تشریح برخی از مهم‌ترین عملکرد ورزشی روزهای گذشته این نهاد از اعزام تیم کشتی شهرستان به مسابقات دوستانه با تیم مشهد و برگزاری همایش کوهنوردی خبر داد.

وی تصریح کرد: اعزام تیم تکواندو به مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور، برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر امیدهای استان مازندران با تیم شاهین جویبار و برگزاری رقابت‌های فوتبال لیگ برتر جوانان استان بین تیم‌های استقلال نوین و پرسپولیس قائمشهر را نیز داشته‌ایم.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار همچنین برگزاری مسابقه کانو کانادایی آقایان و رژه کانوپولو نمایشی بانوان، برگزاری مسابقه تنیس روی میز ویژه بانوان، برگزاری مسابقه دو  دانش‌آموزی، بازدید از پروژه مهلبان و اسلام آباد و برگزاری مراسم افتتاحیه سالن ورزشی روستای مهلبان و طرح ضربتی روستای  اسلام‌آباد را نیز به این لیست اضافه کرد.

انتهای‌ پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول