اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تعیین رئیس جدید

کاندیداهای ریاست هیئت فوتبال قم به صف شدند

خبرگزاری فارس: دبیر مجامع هیئت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: برای انتخاب رئیس جدید هیئت فوتبال قم، این اداره کل از کاندیداهای واجد شرایط ثبت به عمل می‌آورد.

کاندیداهای ریاست هیئت فوتبال قم به صف شدند

محسن فارسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر این هیئت پرمخاطب ورزشی به صورت سرپرستی اداره می‌شود، از واجدین شرایطی احراز ریاست دوره جدید این هیئت‌ ثبت‌نام صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: افراد علاقه‌مند به شرکت در مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان قم باید شرایطی نیز داشته باشند که تابعیت و اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد به یکی از سه ادیان رسمی کشور، عدم سوء سابقه کیفری، دارا بودن حداقل 30 سال سن و دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم از جمله این شرایط به شمار می‌رود.

دبیر مجامع هیئت‌های ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم افزود: تکمیل فرم ثبت‌نام، فتوکپی صفحه اول شناسنامه، فتوکپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و یا عضویت رسمی در نیروهای مسلح، فتوکپی آخرین مدرک تحصیلی، دو قطعه عکس، ارائه برنامه پیشنهادی کوتاه مدت و میان مدت، نحوه تامین منابع مالی هیئت و معرفی و پیشنهاد دبیر و نایب رئیس بانوان هیئت نیز از جمله مدارک مورد نیاز کاندیداهای ریاست هیئت فوتبال استان قم محسوب می‌شوند.

وی ابراز داشت: در بین شرایط مورد نظر برای کاندیداهای ریاست هیئت فوتبال استان قم در این دوره، گزینه ارائه برنامه پیشنهادی شامل برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت و نیز نحوه تامین منابع مالی هیئت از مهم‌ترین موضوعاتی ا‌ست که کاندیداهای این هیئت‌ها باید برای تحقق آن برنامه ویژه داشته باشند.

فارسی اضافه کرد: ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست هیئت فوتبال استان قم به مدت یک هفته بعد از درج آگهی آن به طول خواهد انجامید و به محض پایان ثبت‌نام و بررسی شرایط کاندیداهای ثبت‌نام شده، بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مجمع انتخابات هیئت فوتبال قم با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و مدیرکل و معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم برگزار می‌شود‌.

در طول سه سال گذشته در هیئت فوتبال استان قم نفراتی همچون مهدی متقیان، سیدجواد حسینی‌ن‍ژاد و محسن رمضان‌بیگی در مقاطع مختلف مسئولیت ریاست یا سرپرستی هیئت فوتبال استان قم را بر عهده داشته‌اند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول