اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی:

تغییر زمان بازی تراکتورسازی ـ استقلال با هیئت فوتبال نیست

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی گفت: تغییر زمان بازی تراکتورسازی تبریز با استقلال تهران با هیئت فوتبال استان نبوده و تصمیم گیرنده نهایی اداره ورزش و جوانان استان است.

تغییر زمان بازی تراکتورسازی ـ استقلال با هیئت فوتبال نیست

جواد ششگلانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهارکرد: با توجه به اینکه سازمان ورزش و جوانان استان متولی ورزشگاه یادگار امام هستند، اعلام زمان بازی با توجه به امکانات موجود برعهده این سازمان بوده و هیئت فوتبال هیچ نقشی در تصمیم نهایی تغییر زمان برگزاری مسابقه ندارد.

وی افزود: ما تنها از سازمان ورزش و جوانان استان استعلام خواهیم کرد و تعیین زمان برگزاری مسابقه برعهده آنها است.

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی در مورد زمان قبلی اعلام شده که ساعت 15 است، اظهار کرد: در جلسه‌ای که در فرمانداری برگزار شد سازمان ورزش به دلیل نداشتن ژنراتور که به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است، از ما خواست زمان بازی طوری اعلام شود که این دیدار احتیاج به نور نداشته باشد.

وی تصریح کرد: طبیعی است که سازمان لیگ از طریق هیئت فوتبال استان پیگیر تغییر زمان بازی بوده و ما نیز از سازمان ورزش و جوانان استعلام کرده و زمان برگزاری مسابقه از سوی این سازمان تعیین خواهد شد.

از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور روز شنبه 29 مهر تیم تراکتورسازی تبریز میزبان استقلال تهران است. ساعت برگزاری این مسابقه 15 است اما  به دنبال اعتراض تیم تراکتورسازی، سازمان لیگ موافقت خود با تغییر زمان بازی را اعلام کرده و از هیئت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی درخواست کرده موضوع را با قید فوریت بررسی و اعلام نظر کند تا اقدامات بعدی صورت پذیرد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول