اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جدال سخت در لیگ برتر فوتبال مازندران

2 نماینده فوتبال قائمشهر و ساری برای قهرمانی نبرد تنگاتنگی دارند

خبرگزاری فارس: دو نماینده قائمشهر و ساری برای قهرمانی لیگ برتر فوتبال مازندران جدال سخت و فشرده دارند.

2 نماینده فوتبال قائمشهر و ساری برای قهرمانی نبرد تنگاتنگی دارند

به گزارش فارس ازشهرستان ساری، دو نماینده قائمشهر و ساری برای کسب مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران نبرد تنگاتنگی دارند.

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران عصر دیروز با انجام شش بازی همزمان برگزار شد که تیم‌های استقلال لموک قائمشهر و شهدای ساری با پیروزی مقابل حریفان به عنوان دو تیم صدرنشین برای کسب مقام قهرمانی رقابت سختی با هم دارند.

تیم صدرنشین استقلال لموک قائمشهر در بازی دیروز موفق شد مهمان خود دریای بابل را دو بر یک شکست دهد و با 46 امتیاز همچنان صدرنشین باقی ماند.

شهدای ساری تیم دوم جدول نیز دیروز در یک بازی پرگل و جذاب مهمان خود طپش قائمشهر را پنج بر دو با شکست بدرقه کرد و همچنان با 44 امتیاز برای کسب عنوان قهرمانی در تعقیب استقلال لموک قائمشهر باشد.

در دیگر بازی‌ها شهید کریمی جویبار با یک گل مهمان خود بازرگان چالوس را شکست داد و سپاهان قائمشهر نیز دو بر یک مغلوب میزبان خود شهدای لاویچ چمستان شد.

همچنین تیم دریای زاغمرز نیز موفق شد در یک بازی پرگل با نتیجه چهار بر یک  مهمان خود شهدای بابلسر را شکست دهد.

در هفته بیست دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان نیز یک بازی نیمه تمام ماند، تیم شهروند سورک که از میزبان خود پیام شهدای سلمانشهر دو بر یک جلو بود این دیدار به علت جنجال بازیکنان تیم میزبان نیمه کاره رها شد.

اگر این بازی با توجه به جنجال تیم میزبان سه بر صفر به نفع تیم شهروند سورک اعلام شود نماینده میاندرود 37 امتیازی خواهد شد و به رده سوم جدول خواهد رسید.

تیم وحدت فریدونکنار که هم اکنون با 34 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد در این هفته طبق برنامه سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران استراحت داشت.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول