اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توقف شهرداری اردبیل در لیگ دسته دو

تیم فوتبال شهرداری اردبیل در صدر جدول لیگ دسته دو کشور

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال شهرداری اردبیل به رغم توقف در برابر میهمان خود تیم کاسپین قزوین همچنان در صدر جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار گرفت.

تیم فوتبال شهرداری اردبیل در صدر جدول لیگ دسته دو کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، از هفته پنجم لیگ دسته دو کشور عصر امروز تیم فوتبال شهرداری اردبیل با حریف خود تیم کاسپین قزوین به تساوی بدون گل رسید.

در این بازی که در ورزشگاه علی دایی برگزار شد تیم فوتبال شهرداری اردبیل بعد از سه پیروزی با توقف در برابر حریف قدر خود کاسپین قزوین با 10 امتیاز همچنان صدرنشین لیگ دسته دو کشور می‌باشد.

بازیکنان این تیم در هوای پاییزی به رغم کسب موقعیت‌های مختلف نتوانستند از سد حریف قزوینی خود بگذرند و با کسب سه امتیاز جایگاه خود را در صدر کشور تثبیت کنند.

به گزارش فارس، در پایان این مسابقه سرمربی تیم شهرداری اردبیل گفت: امروز تیم ما بازی روانی را به نمایش گذاشت اما نتوانست از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کرده و گل برتری را به ثمر بنشاند.

مرسل وقری‌مقدم افزود: ما به هفته‌های آینده امیدوار هستیم تا از رقبای اصلی خود فولاد نوین اهواز و نفت و گاز گچساران که مهم‌ترین تعقیب‌کنندگان ما در جدول لیگ دسته دو هستند، جلو بزنیم.

تیم فوتبال شهرداری اردبیل با انجام پنج بازی و کسب سه برد، یک مساوی و یک باخت با 10 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های فولاد نوین اهواز و نفت و گاز گچساران با یک بازی کمتر با هشت امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده‌های دوم و سوم هستند.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول