اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تغییر زمان بازی تراکتورسازی با استقلال

توپ در زمین هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی افتاد

خبرگزاری فارس: به دنبال درخواست تیم تراکتورسازی مبنی بر تغییر زمان بازی و موافقت سازمان لیگ برتر، توپ در زمین هیئت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی افتاد.

توپ در زمین هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، برگزاری بازی تراکتورسازی با استقلال تهران در ساعت 15 روز شنبه 29 مهر با اعتراض تیم تراکتورسازی و هواداران این تیم همراه بود.

انجام یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ برتر در ظهر یک روز غیر تعطیل این شائبه را ایجاد می‌کرد که فدراسیون فوتبال به دلیل حوادث رخ داده سال گذشته در بازی دو تیم، به دنبال راهی برای انجام این مسابقه با حداقل حساسیت‌های موجود است و به همین علت بازی را در روز اول هفته برگزار می‌کند.

اما مدیر باشگاه تراکتورسازی روز برگزاری مسابقه دو تیم را به سبب بازی تیم ملی ایران با کره‌ جنوبی در روز سه‌شنبه این هفته و حضور چند بازیکن دو تیم در اردوی تیم ملی، منطقی دانسته و تنها به زمان بازی اعتراض دارد.

جعفری در این مورد می‌گوید: بازی تیم ملی ایران با کره‌جنوبی روز سه‌شنبه است و یک روز بعد نیز بازیکنان در استراحت بوده و اگر روز پنجشنبه روانه تبریز شوند، عملاً تنها در تمرین روز جمعه با تیم خواهند بود.

اما آرش جابری بازرس سازمان لیگ برخلاف نظر جعفری معتقد است برگزاری بازی در روز جمعه هیچ منع قانونی نداشته و 24 تا 48 ساعت بعد از بازی ملی، بازیکنان در اختیار باشگاه‌های خود هستند.

تصمیم نهایی با هیئت فوتبال استان است

به دنبال پیگیری‌های باشگاه تراکتورسازی تبریز مبنی بر تغییر زمان بازی سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به هیئت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی که رونوشت آن به باشگاه نیز رسیده است، موافقت خود را مبنی بر تغییر بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران از هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 15 به ساعت 16 روز شنبه مورخه بیست و نهم اعلام داشته است.

سازمان لیگ از هیئت فوتبال استان درخواست کرد که موضوع را با قید فوریت بررسی و اعلام نظر کند تا اقدامات بعدی صورت پذیرد.

برگزاری بازی تراکتورسازی با استقلال در ساعت 16 بدون شک با استقبال بیشتر تماشاگران همراه شده و سازمان لیگ، تصمیم نهایی را به هیئت فوتبال استان واگذار کرد.

اما حالا این سئوال را مطرح می‌کند که آیا ورزشگاه تیم میزبان از لحاظ روشنایی آماده این بازی است.

در صورت برگزاری بازی در ساعت جدید، اواخر این مسابقه به تاریکی هوا برخواهد خورد و باید پروژکتورهای ورزشگاه روشن شود.

شرفشاهی مدیر مجموعه ورزشگاه یادگار امام تبریز هفته گذشته از نداشتن برق پایدار در ورزشگاه و اشکالات ژنراتورهای و نبود برخی قطعات برای تعمیر سخن گفته بود و حالا این سئوال مطرح می‌شود که ورزشگاه یادگار امام روشنایی لازم برای برگزاری این بازی در ساعت 16 را دارد یا خیر.

وقفه احتمالی در بازی به سبب قطع برق می‌تواند هم در افت بازی تاثیرگذار باشد و هم امکانات دومین ورزشگاه بزرگ کشور را در آستانه میزبانی رقابت‌های آسیایی زیر سئوال ببرد.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول