اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم فوتبال سایپای البرز:

فوتبال ایران هرگز ضعیف‌تر از کره‌جنوبی نبوده است

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال سایپای البرز گفت: فوتبال ایران بر خلاف ادعای کشورهای شرق آسیا هرگز ضعیف‌تر از فوتبال تیم‌هایی مانند کره جنوبی و ژاپن نبوده است.

فوتبال ایران هرگز ضعیف‌تر از کره‌جنوبی نبوده است

اسحاق سبحانی امروز و در آستانه دیدار حساس تیم‌های ایران و کره جنوبی از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی سال‌های اخیر فوتبال آسیا رشد بسیار زیادی را تجربه کرده و تیم‌هایی مانند کره و ژاپن تلاش بسیاری داشتند تا خود را به سطح فوتبال جهانی نزدیک‌ کنند.

وی تصریح کرد: البته آنها با مدیریت صحیح و برگزاری منظم لیگ حرفه‌ای خود به ویژه در سنین پایه مانند نوجوانان و امید، توانستند برنامه‌های خود را در  این زمینه محقق کنند.

هافبک تیم فوتبال سایپای البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان ادامه داد: از سوی دیگر کشورهای شرق آسیا هزینه بسیاری نیز برای رسیدن به اهداف فوتبالی خود انجام داده و با به خدمت گرفتن بازیکنان و مربیان بزرگ و همچین برگزاری مسابقات مهمی چون جام جهانی، در این رشته ورزشی پیشرفت بسیاری داشتند.

سبحانی متذکر شد: با این وجود فوتبال ایران همچنان برتر از تمام کشورهای آسیایی و حتی کره و ژاپن است و بازهم می‌توانیم مانند گذشته مقابل این تیم‌ها به پیروزی‌های با ارزشی دست یابیم.

* تکنیک بازیکنان ایرانی مقابل سرعت کره‌ای ها موثر خواهد بود

این بازیکن فوتبال در پاسخ به این پرسش که فوتبال ایران و کره جنوبی چه تفاوت‌هایی با هم دارند؟ گفت: سبک بازی ما با آنها تفاوت‌های بسیاری داشته که ریشه آن در نوع زندگی و رفتار مردم دو کشور است.

وی افزود: فوتبال آنها سرعتی و تاکتیکی است و در مقابل ما بر روی تکنیک و قدرت بازیکنان و حرکت‌های انفرادی اتکای بیشتری داریم.

هافبک تیم فوتبال سایپای البرز تاکید کرد: طی سال‌های گذشته بارها ثابت شده است که تکنیک بازیکنان ایرانی بر حرکت‌های سرعتی و همچنین تاکتیک‌های فنی آنها برتری داشته است.

سبحانی در پایان اذعان داشت: امیدوارم روز سه‌شنبه نیز بازیکنان تیم ملی با حمایت بیش از 100 هزار تماشگر پرشور در ورزشگاه آزادی بار دیگر کره‌ای‌ها را شکست داده و برتری فوتبال ما را به آسیا نشان دهند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول