اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران مطرح کرد

ناکامی نمایندگان فوتبال مازندران

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران اعلام کرد: با توجه به نتایج بدست آمده در لیگ دسته دو فوتبال کشور ناکامی نمایندگان فوتبال مازندران برابر حریفان همچنان ادامه دارد.

ناکامی نمایندگان فوتبال مازندران

محمدمهدی خلردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: هفته پنجم لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور با انجام چند بازی در سراسر کشور پیگیری شد که در نهایت سه نماینده مازندران در برابر حریفان به دو شکست و یک پیروزی دست یافتند.

این مسئول استقلال ساری که در چهار بازی گذشته خود سه شکست و تنها به یک پیروزی دست یافته بود، دیروز برای دومین هفته پیاپی در خانه و در مقابل تماشاگرانش مغلوب مهمان خود شد.

خلردی گفت: استقلال ساری دیروز در پنجمین بازی خود که در ورزشگاه شهدای ساری در حضور 500 هوادار خود میزبان شهرداری دزفول بود در نهایت دو بر یک از مهمان خود شکست خورد.

وی اعلام کرد: تیم استقلال ساری با این شکست همچنان با سه امتیاز در رده 13 جدول 14 تیمی این مسابقات جای دارد.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: نوژن شهرداری شموشک نوشهر دیگر نماینده مازندران در این مسابقات نیز دیروز شکست سنگینی را مقابل میزبان خود متحمل شد.

این مسئول ادامه داد: نوژن شهرداری شموشک نوشهر که در چهار بازی خود سه شکست و یک پیروزی در کارنامه داشت، دیروز در برابر میزبان خود البدر بندر گنگ سه بر صفر شکست خورد و با سه امتیاز با پله بالاتر از استقلال ساری در رده 12 جدول 14 تیمی قرار دارد.

وی یادآور شد: تنها پیروز نماینده فوتبال مازندران دیروز در مقابل حریفان تیم دریای محمودآباد بود که در یک بازی پرحاشیه موفق شد مهمان خود را با شکست بدرقه کند.

خلردی بیان داشت: دریای محمودآباد موفق شد در ورزشگاه شهید بهشتی محمودآباد در برابر مهمان خود نفت امیدیه با یک گل به برتری دست یابد.

این مسئول اذعان داشت: تیم دریای محمودآباد هم‌اکنون از پنج بازی خود یک پیروزی، یک تساوی و سه شکست در کارنامه دارد و با چهار امتیاز در رده 11 جدول 14 تیمی جای دارد.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران در پایان گفت: صنعت ساری از چهار بازی گذشته خود با دو پیروزی و دو شکست با شش امتیاز در رده هشتم جدول 14 تیمی جای دارد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول