اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نونهالان نفت آبادان:

امیدواریم لیگ فوتبال نونهالان را با برد آغاز کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نونهالان نفت آبادان گفت: بسیار امیدواریم که لیگ فوتبال نونهالان را با برد آغاز کنیم چرا که برد در نخستین بازی، تأثیر بسیار مثبتی در روحیه بازیکنان دارد.

امیدواریم لیگ فوتبال نونهالان را با برد آغاز کنیم

مهدی قائدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان از آغاز لیگ برتر فوتبال نونهالان خبر داد و اظهار کرد: تمرینات خوبی را در دو ماه گذشته انجام دادیم اما تیم ما هنوز هماهنگ نشده‌ است.

وی با اشاره به اینکه برای تقویت تیم به چند بازی که در لیگ داریم چشم دوخته‌ایم تا بچه‌ها با هم هماهنگ‌تر شوند، افزود: بازی نخست ما در برابر ولایت اندیمشک است و هیچ شناختی از این تیم نداریم و این کار ما را تا حدی مشکل می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال نونهالان صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: بسیار امیدواریم که لیگ را با برد آغاز کنیم چرا که برد در نخستین بازی، تأثیر بسیار مثبتی در روحیه بازیکنان دارد.

وی با اشاره به اینکه در دو ماه اخیر تمرین‌های منظمی انجام دادیم اما بازیکنان تیم هنوز به آمادگی لازم نرسیده‌اند، گفت: تیم ما فصل گذشته بین چهار تیم برتر کشور قرار گرفت و طبیعتاً انتظارات از تیم هم‌اکنون بیشتر شده است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول