اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال مازندران:

حضور 7 نماینده مازندران در لیگ نوجوانان فوتبال کشور

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال مازندران از حضور هفت نماینده مازندران در لیگ نونهالان و نوجوانان فوتبال کشور خبر داد.

حضور 7 نماینده مازندران در لیگ نوجوانان فوتبال کشور

علی شفاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: فصل جدید این مسابقات روزهای پنج‌شنبه و جمعه 27 و 28 مهر با انجام مسابقات مختلف در کشور آغاز می‌شود که تیم‌های مازندرانی به دیدار حریفان خود می‌روند.

وی گفت: در مسابقات فصل جاری لیگ دسته یک فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور چهار نماینده از فوتبال مازندران حضور دارند.

مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال مازندران افزود: این مسابقات که با حضور 32 تیم از 27 مهر در چهار گروه به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود، تیم‌های پدیده ساری، متین بابل، شموشک نوشهر و هدف بابلسر به عنوان چهار نماینده مازندران دراین رقابت‌ها هستند.

شفاهی تصریح کرد: در هفته نخست این مسابقات روز پنجشنبه 27 مهر تیم پدیده ساری در زمین ورزشی تیرکلا میزبان کیمیا رشد آق قلا و متین بابل نیز در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل میزبان بهمن اراک است.

این مسئول همچنین از میزبانی تیم هدف بابلسر در شهرآورد مازندران در برابر شموشک نوشهر در بابلسر خبر داد.

مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال مازندران در ادامه بیان داشت: مسابقات فوتبال لیگ قهرمانی نوجوانان کشور نیز با حضور 32 تیم در چهار گروه هشت تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

شفاهی گفت: تیم‌های پدیده ساری، متین بابل و دانش فریدونکنار به عنوان سه نماینده فوتبال استان در این رقابت‌ها هستند.

وی از برگزاری فصل جدید این رقابت‌ها در روز جمعه 28 مهر خبر داد و متذکر شد: در این روز پدیده ساری برگزار کننده شهرآورد مازندران مقابل دانش فریدونکنار در زمین ورزشی تیرکلا ساری است و متین بابل نیز در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل به دیدار تبلیغات اثر مشهد می‌رود.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: پس از انجام مسابقات مقدماتی این مسابقات از هر گروه دو تیم برتر راهی مرحله نهایی می‌شوند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول