اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان:

هواداران حق اظهارنظر در مورد تیم فوتبال نفت آبادان را دارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: تیم صنعت نفت آبادان متعلق به همه شهروندان و هواداران بوده و آنها حق دارند در صورت کسب نتایج ضعیف تیم اظهار نظر کنند.

هواداران حق اظهارنظر در مورد تیم فوتبال نفت آبادان را دارند

خلیل صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس اظهار کرد: هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان همواره در همه شرایط حامی تیمشان بوده و هستند.

وی در خصوص مصاحبه اخیر خود با این خبرگزاری در خصوص حساسیت هواداران تیم نفت آبادان تصریح کرد: از زمانی که مدیریت باشگاه صنعت نفت آبادان را عهده‌دار شدم تاکنون حامی هواداران و رسانه‌ها بوده و هیچ‌گاه نمی‌خواهم تعامل باشگاه با این دو بخش کمرنگ شود.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: تیم صنعت نفت آبادان متعلق به شهروندان و هواداران بوده و آنها حق دارند در صورت کسب نتایج ضعیف تیم، اظهار نظر کنند.

وی اضافه کرد: ما رسانه‌ها را دوست داریم و از آنها می‌خواهیم در پیشبرد اهداف تیم و موفقیت جمعی این مجموعه ما را همراهی کنند تا در آینده‌ای نزدیک شاهد ارتقای سطح کیفی تیم فوتبال نفت آبادان در لیگ باشیم.

صالحی همچنین عنوان کرد: رسانه‌ها نباید با حاشیه سازی و وارد کردن تشنج، باشگاه را در تنگنا قرار داده و کار را برای تیم صنعت نفت و بازیکنان سخت‌تر کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه در مصاحبه اخیر با این خبرگزاری برخی مطالب به اشتباه برداشت شده است، اظهار کرد: من از رسانه‌ها توقع حمایت دارم و امیدوارم این مهم با کمک همه بخش‌های موجود در شهرستان صورت پذیرد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول