اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته دوم فوتبال کشور

صنعت در اندیشه صدرنشینی لیگ دسته دوم فوتبال کشور

خبرگزاری فارس: تیم صنعت ساری در اندیشه صدرنشینی لیگ دسته دوم لیگ فوتبال کشور به سر می‌برد.

صنعت در اندیشه صدرنشینی لیگ دسته دوم فوتبال کشور

به گزارش فارس از شهرستان ساری، هفته ششم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور روزهای یکشنبه و دوشنبه سی‌ام مهر و اول آبان با انجام 14 بازی همزمان برگزار می‌شود که چهار نماینده مازندران به دیدار حریفان خود می‌روند و در این میان تیم صنعت ساری در اندیشه صدرنشینی لیگ است.

در این هفته از بین چهار تیم مازندرانی تیم‌های صنعت ساری و نوژن شهرداری شموشک نوشهر میزبان حریفان و استقلال ساری و دریای محمودآباد نیز مهمان حریفان خود هستند.

تیم صنعت ساری که در حال حاضر از پنج بازی گذشته خود سه پیروزی و دو شکست کسب کرده و با 9 امتیاز در رده سوم جدول جای دارد، در روز دوشنبه اول آبان در ورزشگاه شهدای ساری در حضور تماشاگرانش میزبان تیم گاز فجر جم بوده که در پی چهارمین پیروزی و همچنین نخستین برد خانگی‌اش مقابل حریف است.

صنعت ساری در پنج بازی قبلی خود در سه بازی خارج از خانه مقابل حریفان پیروز شد ولی در دو بازی خانگی خود در برابر حریفان شکست را پذیرا شد.

بازیکنان تیم صنعت ساری هفته گذشته دست به کار بزرگی زدند و در یک بازی خارج از خانه مقابل میزبان خود دارتاک لرستان به برتری 3 بر صفر رسیدند و در حال حاضر روحیه بسیار خوبی برای پیروزی دیگری دارند.

تیم نوژن شهرداری شموشک نوشهر که هفته گذشته با سه گل مغلوب میزبان خود البدر بندر کنک شده بود، فردا یکشنبه سی‌ام مهر در ورزشگاه شهدای نوشهر میزبان تیم مهر کرج است.

تیم نوژن شهرداری شموشک نوشهر هم‌اکنون با سه امتیاز از پنج بازی خود با یک پیروزی و چهار شکست در رده دوازدهم جدول جای دارد.

استقلال ساری دیگر نماینده مرکز استان که هفته گذشته در داخل خانه میزبان شهرداری دزفول در ورزشگاه شهدای ساری بود که در نهایت 2 بر یک مغلوب مهمان شده بود در این هفته فردا یکشنبه مهمان تیم داتیس لرستان در ورزشگاه تختی خرم‌آباد است.

استقلال ساری نیز در حال حاضر از پنج بازی خود چهار شکست و تنها با یک پیروزی و با سه امتیاز در رده سیزدهم جدول جای دارد.

دریای محمودآباد به عنوان آخرین نماینده فوتبال مازندران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور که هفته گذشته با یک گل در برابر مهمان خود نفت امیدیه پیروز شد، فردا یک‌شنبه سی‌ام مهر در ورزشگاه تختی بندرعباس مهمان تیم منطقه ویژه بندرعباس است.

تیم دریای محمودآباد نیز از پنج بازی گذشته خود یک پیروزی، یک تساوی و سه شکست در کارنامه دارد و با چهار امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

به گزارش فارس، مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با حضور 28 تیم در دو گروه 14 تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول