اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل:

رشد فوتبال در اردبیل امیدوارکننده است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: حرکت آغاز شده در طول یک سال گذشته برای توسعه و اعتلای جایگاه فوتبال استان اردبیل بسیار امیدوار کننده است که در این زمینه همچنان در فوتبال با برنامه‌ریزی حرکت می‌کنیم.

رشد فوتبال در اردبیل امیدوارکننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صمد نوتاش عصر امروز در نشست روسای هیئت‌های ورزشی فوتبال شهرستان‌های مختلف در اردبیل اظهار داشت: این استان به رغم آنکه از جایگاه واقعی عقب مانده ولی حرکت‌ها امیدوار‌کننده و رضایت‌بخش است و بعید به نظر می‌رسد فوتبال این استان در آینده‌ای نه چندان دور از قافله فوتبال کشور عقب بماند.

وی با انتقاد شدید از برخی رسانه‌ها به ویژه یکی از خبرگزاری‌های استان در تحلیل‌های نادرست و غلط وضعیت فوتبال و فوتسال خاطرنشان کرد:‌ مرضی که امروز به آن دچار شده‌ و گرفتار آن هستیم مرض خودبینی و خودبزرگ‌بینی است که عده‌ای سعی می‌کنند خود را کارشناس نشان داده و به جای بیان نقطه‌نظرات و راهکارهای اصلاحی به تخریب فوتبال روی آوردند.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل یکی از حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود را به همراه روسای شهرستان‌ها تدوین برنامه سالانه و منطقی توصیف کرد و یادآور شد: هر چند ما برخی ضعف‌ها نظیر کمبود امکانات و منابع و ناکافی بودن حمایت بخش دولتی و خصوصی را می‌پذیریم اما با تمام تلاش و سعی خود نسبت به جذب اسپانسر اقدام کردیم و در این نشست‌ها به نتایج خوبی نیز دست یافته‌ایم.

نوتاش ورود بخش خصوصی به صنعت فوتبال را تحول‌آفرین و بسیار امیدوارکننده توصیف کرد و گفت:‌ فوتبال امروز به یک صنعت پر‌در‌آمد در دنیا تبدیل شده که ما از این موهبت بی‌بهره هستیم در حالی که اگر تیمی مانند شهرداری اردبیل و تیم‌های پر‌توان شهرستانی تقویت و پشتیبانی مالی شوند قطع و یقین امکان حضور آنها حتی در لیگ برتر وجود دارد.

این مسئول بیان داشت:‌ ما در تربیت و پرورش ورزشکار هیچ کمبود و نقصی با نمی‌بینیم و آنچه به عنوان یک نقص واقعی تلقی می‌‌شود حمایت نکردن از این رشته به رغم توسعه فنی و تکنیکی و تاکتیکی است که انتظار می‌رود تفکرات در حمایت از فوتبال در این استان اصلاح شود.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل از اصلاح ساختار هیئت فوتبال استان و همچنین منسجم کردن فعالیت‌های فوتسال در این استان خبر داد و افزود:‌ ما در راه‌اندازی لیگ فوتبال و فوتسال مشکل چندانی نداریم ولی عده‌ای نمی‌خواهند باور کنند که فوتبال اردبیل به رغم توانمندی‌ها و داشتن نیروهای مستعد همپای استانی نظیر اصفهان، خوزستان وپایتخت نمی‌تواند رو به جلو حرکت کرده و به رشد و بالندگی حقیقی دست یابد.

نوتاش در پایان سخنان خود از روسای هیئت‌های شهرستانی خواست تا ضمن برگزاری لیگ‌های مستمر شهرستانی و حضور قدرتمند در لیگ استانی در تقویت فوتسال، جذب کمک‌های بخش خصوصی و کارخانجات، توجه به مربیان و آموزش آنها پیشقدم باشند و هرگز خود را از مشورت دیگران بی‌نیاز ندانند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول