اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان قزوین:

بانوی فوتبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان قزوین از حضور بانوی فوتبالیست قزوینی در مسابقات قهرمانی دختران کم‌تر از 19 سال آسیا در اردن خبر داد.

بانوی فوتبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

آمنه محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه کادر فنی تیم ملی کشورمان اسامی 22 بازیکن را برای حضور در این رقابت‌ها اعلام کرده است، اظهار کرد: در این بین نام بهناز طاهرخانی فوتبالیست شایسته استان به چشم می‌خورد.

وی افزود: طاهرخانی به همراه تیم ملی فوتبال کم‌تر از 19 سال دختران کشورمان بامداد فردا تهران را به مقصد اردن، محل برگزاری این بازی‌ها ترک می‌کند.

محمودی عنوان کرد: در رقابت‌های مقدماتی بانوان زیر 19 سال آسیا تیم ملی ایران به مصاف تیم‌های تاجیکستان، فلسطین و اردن می‌رود.

نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان قزوین اظهار کرد: بهناز طاهرخانی سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی در مسابقات بین‌المللی را در کارنامه خود دارد.

وی با اشاره به توانایی‌های این ملی‌پوش کشورمان اظهار امیدواری کرد: امیدواریم طاهرخانی بتواند با بازی‌های درخشان خود نقش تعیین کننده‌ای در بازی‌های تیم ملی بانوان کشورمان ایفا کند.

وی روند فعلی ورزش بانوان استان در فوتبال و فوتسال را مناسب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه استقبال از این رشته ورزشی با توجه به کسب عنوان‌های سومی و نایب‌قهرمانی لیگ برتر زیاد شده و همین امر موجب ترقی و پیشرفت بانوان است.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول