اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

فوتبالیست‌های شموشک سایپا مهر کرج را شکست دادند

خبرگزاری فارس: در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم کشور، شموشک شهرداری نوشهر سایپا مهر کرج را شکست داد.

فوتبالیست‌های شموشک سایپا مهر کرج را شکست دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، بعد از ظهر امروز از هفته ششم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم کشور یک بازی در ورزشگاه شهدای نوشهر بین تیم‌های فوتبال شموشک شهرداری نوشهر و سایپا مهر کرج برگزار شد.

در این بازی و در نیمه اول تیم سایپا مهر کرج توانست نبض بازی را در دست بگیرد و در چند نوبت موقعیت‌های خطرناکی را به روی دروازه شموشکی‌ها به وجود بیاورد که با خوش‌شانسی و با درخشش دروازه‌بان تیم از گل شدن دور ماند و نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

اما در نیمه دوم، تیم فوتبال شموشک شهرداری نوشهر متفاوت از نیمه اول ظاهر شد و بر خلاف نیمه اول سوار بر بازی شد و در همان 10 دقیقه اول نیمه دوم یعنی دقیقه 55 از روی نقطه پنالتی تک گل این دیدار را توسط فرشید خزایی درون دروازه سایپای کرج کرد و در ادامه نیز با وجود موقعیت‌های دیگری که شموشکی‌ها داشتند اما این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود نوشهری‌ها به پایان رسید.

* موقعیت‌های گلزنی دیگری هم داشتیم

حسین مسگر ساوری سرمربی تیم فوتبال شموشک شهرداری نوشهر در پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: دو تیم بازی درگیرانه و محکمی را بازی کردند و توپ در بیشتر دقایق در محوطه جریمه دو تیم بود و این نشان از دوندگی و انگیزه دو تیم برای گلزنی بود.

وی افزود: سایپا مهر کرج در نیمه اول کمی به ما فشار آورد اما درایت بازیکنان ما اجازه بهره‌برداری بیشتر را به آنها نداد ولی در نیمه دوم بازی در دست ما بود و علاوه بر گلزنی و کسب سه امتیاز موقعیت‌های گلزنی دیگری هم داشتیم که به گل تبدیل نشد.

* بازی روان و خوبی بود

بهنام طاهرزاده بازیکن سابق پرسپولیس تهران که به‌ عنوان سرمربی تیم سایپا مهر کرج هدایت این تیم را بر عهده داشت نیز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: بازی روان و خوبی بود و دو تیم جوان و باانگیزه بودند و هر دو تیم نیاز به سه امتیار این بازی داشتند و تلاش کردند تا به این مهم دست پیدا کنند.

وی افزود: در نیمه اول بهتر از شموشک بودیم و موقعیت‌هایی داشتیم اما در فوتبال وقتی از موقعیت‌ها استفاده لازم برده نشود، می‌تواند در پایان بازی حسرت‌آور باشد و امروز ما گل نزدیم و این شموشک نوشهر بود که توانست در نیمه دوم از موقعیت خود به خوبی بهره برده و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول