اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال محمودآباد:

فوتبال خزر به روزهای اوج خود نزدیک می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال محمودآباد با اشاره به بازی این تیم مقابل فجر تهران گفت: بازی دیروز نشان داد که این تیم به روزهای اوج خود نزدیک می‌شود.

فوتبال خزر به روزهای اوج خود نزدیک می‌شود

روح الله علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان محمودآباد با اشاره به بازی روز گذشته تیم خزر این شهرستان با فجر تهران در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور که به تساوی یک بر یک منجر شد، بیان داشت: این تیم با توجه به تغییرات گسترده در بازیکنان و استفاده از ظرفیت بومی و بازیکنان پایه‌ای خود به نظر روزهای سختی را در پیش داشت.

رئیس هیئت فوتبال محمودآباد افزود: اما بازی دیروز نشان داد که جوانان شایسته‌ای در این تیم وجود دارند که با درک درست بازی در تیم ریشه‌ای خزر که بازیکنان سطح اول کشور و ملی در آن بازی می‌کردند، تمام توان خود را برای موفقیت این تیم به کار بسته‌اند.

وی با تقدیر از عملکرد کادر فنی و مسئولان این تیم، خاطرنشان کرد: تمامی اعضای کادر فنی بدون چشمداشت و با کمترین امکانات به جنگ تیم‌هایی می‌روند که با آسایش روانی و دارابودن تمام امکانات پای به این رقابت‌ها گذاشته‌اند.

علیزاده درباره بازی روز گذشته تصریح کرد: اگر مقداری بازیکنان تیم خزر با تجربه‌تر از موقعیت‌های به دست آمده استفاده می‌کردند، برنده از بازی خارج می‌شدند، اما این نتیجه چیزی از ارزش‌های تیم خزر کم نمی‌کند.

رئیس هیئت فوتبال محمودآباد، درخشش سنگربان تیم خزر را قابل ستایش دانست و ادامه داد: تیم فجر در ضد حملات خطرناک ظاهر شد که در چندین موقعیت سنگربان جوان و خوش‌آتیه خزر محمودآباد با هنرنمایی خود مانع فروپاشی دروازه شد که همین درخشش باعث شد تا بهروز سلطانی دروازه‌بان سال‌های گذشته تیم ملی این دروازه‌بان را مدنظر تیم خود قرار دهد.

علیزاده در پایان اذعان داشت: امیدواریم در روزهای آتی اسپانسر مدنظر تیم خزر شرایط مناسبی را برای این تیم فراهم کند تا مجموعه تیم بدون دغدغه به بازی‌های آینده فکر کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول