اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار خبر داد

افتتاح زمین فوتبال مرحوم رضایی در مجموعه شهدای فریدونکنار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار از افتتاح زمین فوتبال مرحوم علیرضا رضایی در مجموعه شهدای این شهرستان خبر داد.

افتتاح زمین فوتبال مرحوم رضایی در مجموعه شهدای فریدونکنار

فرشید قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: تیم وزنه‌برداری شهرستان رده سنی جوانان به مسابقات قهرمانی استان مازندران اعزام شد.

این مسئول با بیان اینکه این رقابت‌ها در شهرستان نوشهر برگزار شد، گفت: حسین بیرانوند در 65 کیلو مدال طلا و علی اسدی در 85 کیلو مدال طلا به نمایندگی فریدونکنار کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار افزود: اعزام تیم تکواندو به مسابقات قهرمانی رده سنی نونهالان استان به آمل را داشتیم که در پایان امیر حسین صفرپور از فریدونکنار مدال طلا را کسب کرد.

به گفته قدیمی برگزاری مسابقات چهار جانبه پینگ‌پنگ، با حضور تیم‌هایی از بابلسر، محمودآباد، آمل و فریدونکنار در سالن غدیر، برگزاری مسابقه دوستانه والیبال نشسته جانبازان و معلولان بین تیم‌های فریدونکنار و جویبار در سالن حجاب و حضور در جلسه تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر از مهم‌ترین عملکرد هفته‌های گذشته این نهاد بوده است.

وی با اشاره به افتتاح زمین فوتبال مرحوم علیرضا رضایی در مجموعه شهدا، گفت: اعزام تیم تکواندو به مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور، اعزام تیم کشتی شهرستان به مسابقات دوستانه با تیم مشهد و برگزاری همایش کوهنوردی را نیز داشته‌ایم.

این مسئول تصریح کرد: مسابقات استانی تکواندو بانوان، مسابقات تیراندازی، جلسه هیئت ورزش‌های روستایی عشایری و مسابقات تیراندازی ویژه بانوان در دو گروه سنی جوانان و بزرگسالان نیز برگزار شده است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول