اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آقای گل جوانان آسیا در سال 2008:

تیم ملی فوتبال نیاز به آرامش دارد

خبرگزاری فارس: آقای گل رقابت‌های فوتبال جوانان آسیا در سال 2008 و مهاجم فعلی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: در شرایط فعلی تیم ملی برای غلبه بر کره جنوبی تنها به آرامش نیاز دارد.

تیم ملی فوتبال نیاز به آرامش دارد

کاوه رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در دیدارهای حساس و مهم بیش از آنکه توان فنی بازیکنان و دانش کادر فنی مطرح باشد، روحیه بازیکنان حرف اول را برای رسیدن به پیروزی می‌زند.

وی تصریح کرد: تیم‌های بزرگ در فوتبال امروز در کنار کادر فنی یک روانشناس را هم همراه خود به مسابقات اعزام می‌کنند که این مسئله نشان دهنده اهمیت روحیه بازیکنان است.

عضو تیم ملی جوانان فوتبال کشورمان با اشاره به در پیش بودن دیدار تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل گفت: از ابتدا نیز مشخص بود که در این گروه ایران و کره‌جنوبی رقیبان اصلی برای صعود هستند و دیدارهای مستقیم این دو تیم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

رضایی در پاسخ به این پرسش که برای رسیدن به 3 امتیاز این دیدار باید چه راهکاری در پیش گرفته شود؟ گفت: تیم ملی از بازیکنان بزرگ و با تجربه‌ای سود می‌برد که هر کدام بارها تجربه حضور در دیدارهای مهم و رقابت با تیم‌های بزرگ و صاحب نام را دارند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر کادر فنی تیم ملی نیز در جهان شناخته شده و دارای کارنامه روشنی هستند، بنابراین مقابل کره جنوبی ما چیزی برای رسیدن به پیروزی کم نداریم.

مهاجم سایپای البرز تاکید کرد: تنها در این شرایط باید از نظر روحیه، بازیکنان تیم ملی را تقویت کرده و آنها را برای حضور در این دیدار از هر نظر آماده سازیم.

رضایی در پایان تاکید کرد: در روز سه‌شنبه باید استادیوم آزادی را به طور کامل پر کرده و با حضور یک صد و بیست هزار نفری خود در ورزشگاه ضمن اینکه بازیکنان کشورمان را حمایت می‌کنیم، حریف را نیز از نظر روحی متزلزل خواهیم کرد.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول