اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم:

حریفان قم در فوتبال بانوان کشور مشخص شدند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم از مشخص شدن حریفان تیم قم در مسابقات فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور خبر داد.

حریفان قم در فوتبال بانوان کشور مشخص شدند

زهرا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: فوتبال و فوتسال بانوان قم در چند سال اخیر رشد و پیشرفت بسیار خوبی داشته است و این مهم در سایه حمایت مسئولان هیئت و اداره کل ورزش و جوانان حاصل شده است و امیدوارم تداوم یابد.

وی ادامه داد: رقابت‌های فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور در رده سنی بزرگسالان در قالب لیگ دسته دوم از روز هجدهم آذر ماه آغاز می‌شود و تیم‌های شرکت‌کننده در یکی از گروه‌های مرحله مقدماتی این رقابت‌ها بر اساس اعلام فدراسیون باید در اردبیل رقابت کنند.

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم افزود: این مسابقات امسال با شرکت تیم‌های مدعی به شکل رفت و برگشت برگزار می‌شود و فدراسیون فوتبال میزبانی دور رفت رقابت‌های گروه دوم که تیم بانوان یاران قم در آن حضور دارد را به هیئت اردبیل سپرده است.

وی یادآور شد: در گروه دوم که تیم فوتبال یاران قم حضور دارد، تیم ما با تیم‌های فوتبال بانوان ذوب آهن اردبیل، ایرانیان شیراز و پاسارگاد کرمان هم‌گروه است و بازی‌های این گروه به شکل دوره‌ای به انجام می‌رسد.

سلیمی اضافه کرد: در این رقابت‌ها تیم‌ها همگی مدعی هستند و تیم فوتبال بانوان قم قطعاً با تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی که توسط کادر فنی این تیم در نظر گرفته شده است، با شرایط خوبی در مرحله مقدماتی با حریفان پیکار می‌کند.

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم تاکید کرد: با توجه به اینکه دو تیم صعودکننده از هر گروه در پایان بازی مرحله مقدماتی به شکل مستقیم راهی مرحله بعد می‌شوند، تلاش مربیان ما این است که این تیم بهترین بازی‌ها را ارائه کند.

وی با اشاره به آماده‌سازی تیم بانوان قم تصریح کرد: با اینکه همه از ما انتظار موفقیت در این رقابت‌ها را دارند اما در فاصله کمتر از 20 روز به آغاز مسابقات، شرایط  حساسی وجود دارد و امیدوارم مانند سایر اعزام‌ها تیم یاران نتایج خوبی بگیرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول