اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبادان:

لیگ فوتبال محلات آبادان 4 هزار نفر تماشاچی دارد

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان گفت: برپایی لیگ فوتبال محلات در آبادان با استقبال خوب جوانان روبه‌رو شده و بیش از چهار هزار نفر درگیر این دوره از مسابقات شده‌اند.

لیگ فوتبال محلات آبادان 4 هزار نفر تماشاچی دارد

محمود‌رضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: برگزاری لیگ فوتبال محلات در منطقه با هدف ارتقا هرچه بیشتر فرهنگ عمومی شهروندان آبادانی برپا شده است.

این مسئول افزود: این مسابقات علاوه بر اینکه لحظات شاد و با نشاطی را بر گروه‌های مختلف سنی شهرستان ایجاد کرده به نوعی فرهنگ سازی فوتبالی را در بین جوانان آبادانی برقرار کرده است.

شهردار آبادان ادامه داد: استانداردهایی که باید در فوتبال رعایت شود توسط تیم‌های شرکت کننده فوتبال محله‌های شهرستان آبادان نیز رعایت شده بنابراین به نوعی فرهنگ سازی فوتبالی و ارتقای فرهنگ عمومی شهروندان موازی با این دوره از مسابقات ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به تعداد افراد شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات گفت: بیش از یک هزار نفر مستقیم با لیگ فوتبال محله‌های آبادان و در حدود 4 هزار نفر غیر مستقیم درگیر این حرکت ورزشی در منطقه شده‌اند.

شیرازی اضافه کرد: لیگ فوتبال محله‌های آبادان دو سال متوالی در حال برگزاری بوده و این دوره از مسابقات به صورت رفت و برگشت است که تا 22 بهمن ماه سال جاری ادامه دارد.

این مسئول در خصوص سن شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات بیان داشت: 78 تیم از همه مناطق و محله‌های آبادان در رده‌های سنی 17 تا 35 سال در مسابقات فوتبال محله‌‌های شهرستان آبادان شرکت کرده‌اند.

شهردار آبادان ادامه داد: مسابقات دور رده بندی و نهایی مستقیم از صدا و سیمای مرکز آبادان پخش شده و جوایز برندگان شامل تیم برتر سه میلیون تومان، مبلغ 2 میلیون جایزه تیم دوم و یک و نیم میلیون تومان جایزه تیم سوم در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت: ارتقای سطح ورزش‌ همگانی شهرستان و برگزاری مسابقاتی مانند دارت، بادبادک پرانی، شطرنج و فوتبال از دیگر اهداف شهرداری آبادان برای بالا بردن سطح شادابی، نشاط و سلامت خانواده‌ها و جوانان منطقه است.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول