اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی‌(ع) و حضرت زهرا (س)

کمک هزینه ازدواج به 83 مددجوی زنجانی پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی‌(ع) و حضرت زهرا(س) کمک هزینه ازدواج به 83 دختر مددجوی کمیته امداد استان زنجان پرداخت می‌شود.

کمک هزینه ازدواج به 83 مددجوی زنجانی پرداخت می‌شود

سید مجتبی موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد:  امسال نیز همچون سال‌های گذشته کمیته امداد استان زنجان برنامه‌های مختلفی را برای اجرا به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) در نظر گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری همایش آموزشی وصلت نور برای همسران جوان اضافه کرد: این همایش برای افرادی که کمک هزینه جهیزیه به آنها پرداخت شده است، برگزار می‌شود.

رئیس اداره حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان تصریح کرد: در این همایش نحوه ارتباط همسران با یکدیگر به آنها آموزش داده می‌شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری دوره آموزشی برای زنان سرپرست خانوار مددجوی کمیته امداد استان زنجان در این ایام افزود: این همایش نیز به منظور تشویق و ترغیب زنان سرپرست خانوار به انجام ازدواج مجدد و آگاه‌سازی این گروه در زمینه آسیب‌های ازدواج مجدد صورت می‌گیرد.

موسوی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی مذکور تاثیر بسزای در آگاه‌سازی زنان سرپرست خانوار مددجوی این نهاد دارد، اضافه کرد: سال گذشته 29 نفر از زنانی که سرپرست خانوار بوده و زیر چتر حمایتی کمیته امداد قرار داشتند، ازدواج مجدد انجام دادند.

وی تصریح کرد: در شش ماهه نخست سال جاری نیز سه نفر از زنان سرپرست خانوار مددجوی کمیته امداد استان زنجان ازدواج مجدد انجام داده‌اند.

رئیس اداره حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در ادامه با اشاره به برگزاری دوره آموزشی برای دختران در شرف ازدواج مددجوی کمیته امداد استان زنجان اضافه کرد: این دوره نیز به منظور ارتقای سطح آگاهی این گروه از مددجویان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)، 83 کمک هزینه خرید جهیزیه به دختران مددجوی کمیته امداد استان زنجان پرداخت می‌شود.

موسوی تصریح کرد: برای پرداخت این تعداد کمک هزینه خرید جهیزیه 830 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول