اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و امور جوانان خراسان جنوبی:

اشاعه ازدواج آسان و پایدار در جامعه ضروری است

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: اشاعه و تبیین ازدواج آسان، به موقع و پایدار در جامعه امری ضروری است.

اشاعه ازدواج آسان و پایدار در جامعه ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، مریم مهرور در جلسه هماهنگی نمایشگاه پیوند آسمانی که به مناسبت هفته ازدواج برگزار شد، اظهار کرد: ازدواج مقوله مهمی است و پرداختن به آن باید یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین برنامه‌های کاری دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی افزود: از آنجایی که ازدواج سخت‌ترین و در نهایت مهم‌ترین انتخاب زندگی هر فردی است باید تمامی ادارات و نهادها برای برداشتن موانع پیش‌روی ازدواج جوانان اقدام کنند و این امر هم‌اندیشی همه دستگاه‌ها را می‌طلبد تا الگوی ازدواج آسان، به موقع، آگاهانه و پایدار را ترویج کنیم.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و امور جوانان خراسان جنوبی در ارتباط با دستورالعمل محورهای اجرایی نمایشگاه تصریح کرد: حضور دستگاه‌های اجرایی در نمایشگاه منطبق با محورهای تبلیغات و اطلاع‌رسانی، تولیدات و محصولات فرهنگی، معرفی خدمات دولتی و غیردولتی تقسیم‌بندی می‌شود.

مهرور ادامه داد: بخش دولتی دستگاه‌ها، معرفی فعالیت‌ها، راهنمایی‌ها و فرهنگ‌سازی در امر ازدواج را گسترش می‌دهند و بخش غیردولتی شامل سمن‌هایی است که در زمینه ازدواج فعال هستند.

وی اظهار کرد: باید مقوله زیبای ازدواج و راغب کردن جوانان به ازدواج به هنگام انجام شود؛ سعی بر این است که پایداری ازدواج را اشاعه دهیم تا ازدواجی که صورت می‌گیرد پایدار باقی بماند.

در ادامه این جلسه هر کدام از دستگاه‌ها ضمن اعلام آمادگی برای حضور در نمایشگاه، خواستار در اختیار گذاشتن غرفه برای به نمایش گذاشتن فعالیت‌های خود شدند.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول