اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عنبرآباد:

سنت‌های غلط در مسیر ازدواج جوانان حذف شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه عنبرآباد گفت: سن ازدواج در کشور ما بالا رفته است و علت آن هم سنت‌های غلط و مهریه‌های سنگین است، باید این سنت‌های غلط برداشته شود تا جوانان به سهولت ازدواج کنند.

سنت‌های غلط در مسیر ازدواج جوانان حذف شود

حجت‌الاسلام مصطفی دشت‌آبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در عنبرآباد با اشاره به نزدیک شدن به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: شیوه ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برای جوانان الگو باشد زیرا این ازدواج می‌تواند الگوی تمام انسان‌ها باشد.

وی افزود: پیوندی که هدف آن رسیدن به کمال آرامش، آسودگی خاطر، بی‌ریا، ایمان واقعی واخلاق نیکو و رفتار پسندیده باشد، بدون شک سعادت دنیوی و اخروی پاداش آن است.

امام جمعه عنبرآباد تصریح کرد: هدف ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) کمال انسانی و رضایت خداوند و سنت پیامبر (ص) بود.

وی بیان داشت: سن ازدواج در کشور ما بالا رفته است و علت آن هم سنت‌های غلط و مهریه‌های سنگین است که هیچ کدام از اینها سبب خوشبختی ازدواج نمی‌شود و باید این سنت‌های غلط برداشته شود تا جوانان به سهولت ازدواج کنند.

امام جمعه عنبرآباد خاطر نشان کرد: تأکید پیامبر (ص) بر ازدواج بوده که فرموده ازدواج سنت من است و هر کس از ازدواج دوری کند، از من نیست.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول