اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

دولت برای برطرف کردن مشکل ازدواج عزم جدی به کار گیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین زهرا گفت: دولت باید عزم جدی برای برطرف کردن مشکل ازدواج جوانان در جامعه به کار گیرد.

دولت برای برطرف کردن مشکل ازدواج عزم جدی به کار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بویین زهرا با اشاره به سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی اظهار کرد: حضور معظم‌له در میان مردم شهیدپرور و خو‌نگرم خراسان شمالی موجب خوشحالی و ایجاد انگیزه و امید در میان همه مردم کشور شد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: ولایت‌مداری و اقتدار ملت سرافراز ایران تاکنون کینه‌توزی‌ها و دسیسه‌های منافقان و کوردلان را از بین برده و آنان را به شکست کشانده است.

وی با بیان اینکه فشار‌های گوناگون غرب و استکبار از بدو انقلاب اسلامی تاکنون با شکست مواجه شده است، اضافه کرد: اراده و عزمی که ملت از خود در طول 33 سال گذشته نشان داده است، سبب شده که توطئه‌ها و نقشه‌های خیانتکارانه دشمنان نقش بر آب شده و از بین برود.

امام جمعه بویین زهرا ادامه داد: آرمان‌های انقلاب اسلامی تا ابد در بین اقشار مردم و جوانان رواج داشته است.

زرینه با اشاره به هفته تربیت بدنی تصریح کرد: ورزش و نشاط مقوله‌ای است که در روایات بزرگان و پیشوایان دینی همواره مورد تأکید و سفارش بوده است.

وی تصریح کرد: تلاش برای اشاعه فرهنگ ورزش باید بیش از پیش در جامعه رواج داشته باشد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا با قدردانی از تلاش‌های دولت و مسئولان در گسترش فرهنگ ورزش‌های شهروندی در کشور اضافه کرد: امیدواریم که در این زمینه دولت و مسئولان توجه ویژه‌تری داشته باشند.

زرینه با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) با حضرت فاطمه (س) اضافه کرد: ازدواج بنا بر آیات و روایات از جایگاه بالایی در دین اسلام برخوردار بوده و مسلمانی که ازدواج نکند به رستگاری نمی‌رسد.

وی خاطر‌نشان کرد: امروز لازم است موانع و مشکلاتی که پیرامون ازدواج جوانان در جامعه وجود دارد با توجه و نگاه بیشتر مسئولان و دست‌اندرکاران برطرف شود.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: اقتدار و سرافرازی جامعه اسلامی در گرو یکپارچگی و انسجام مسلمانان است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول