اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کار قزوین خبر داد

برگزاری جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه کار قزوین

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کار قزوین از برگزاری جشن ازدواج زوج‌های دانشجوی این دانشگاه خبر داد.

برگزاری جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه کار قزوین

عقیل اندرزچمنی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کار قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان البرز با اشاره به فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن روز ازدواج دردانه معبود و مولود کعبه، جشن ازدواج دانشجویان دانشگاه کار قزوین در شهر الوند با حضور مسئولان دانشگاه، اساتید و دانشجویان در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی در خصوص این جشن عنوان کرد: تعدادی از دانشجویان با ارائه شناسنامه خود موفق به نام‌نویسی شده‌اند و قرار است با برپایی مراسم جشنی در یک فضای بانشاط دانشجویی، جوایزی از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه و نیز ریاست دانشگاه کار قزوین به آنان اهدا شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کار قزوین تصریح کرد: این مراسم در عین سادگی با نشاط و شادی فراوانی روز چهارشنبه از ساعت 14:30 تا 16:30 برگزار خواهد شد و دانشجویان تمام مقاطع و رشته‌های موجود در دانشگاه قادر به ثبت‌نام و شرکت در این جشن هستند.

اندرزچمنی در خصوص اهداف برگزاری جشن ازدواج اذعان کرد: ترویج فرهنگ ازدواج ساده و دانشجویی در بین دانشجویان از جمله اهداف این برنامه است که امید است با استقبال دیگر دانشجویان مواجه شده و موجب شود تعداد چنین جشن‌هایی افزایش یابد.

وی با اشاره به ویژگی‌های ازدواج دانشجویی ادامه داد: با توجه به سطح بالای علمی و فرهنگی دانشجویان، شرایط زندگی سالم با تربیت فرزندان صحیح‌النفس به وجود می‌آید که باید این مهم به یک باور حقیقی تبدیل شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کار قزوین کاهش انتظار زوج‌ها را موجب آغاز یک زندگی موفق دانست و تصریح کرد: برای رسیدن به یک زندگی موفق باید اولیای الهی و اهل بیت (ع) را الگو قرار داد تا بتوان با در نظر گرفتن معیارهای اصلی و ساده زیستی شرایط آغاز یک زندگی سالم و موفق را فراهم کرد.

اندرزچمنی با بیان اینکه ارز‌ش‌های اخلاقی با گذر زمان تغییر نمی‌کنند، اظهار کرد: جوانان باید مانند اهل بیت (ع) به ارزش‌های اخلاقی پایبند باشند و آن‌ها را در شروع زندگی با زوج مورد علاقه خود به‌کار بندند تا پس از ازدواج دچار مشکلی نشوند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول