اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ازدواج

نمایشگاه بزرگ جهیزیه و محصولات فرهنگی ازدواج در بوشهر برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از برپایی نمایشگاه بزرگ جهیزیه و محصولات فرهنگی ازدواج در بوشهر به مناسبت هفته ازدواج خبر داد.

نمایشگاه بزرگ جهیزیه و محصولات فرهنگی ازدواج در بوشهر برپا می‌شود

حبیب‌الله زحمتکش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: در آستانه هفته ازدواج دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان استان بوشهر، نمایشگاه جهیزیه و ازدواج را از تاریخ 26 مهر ماه سال جاری لغایت 2 آبان ماه در شهر بوشهر با مشارکت بخش خصوصی و دولتی برگزار می‌کند.

وی افزود: این نمایشگاه با محوریت عرضه تولیدات و محصولات فرهنگی ازدواج، معرفی خدمات بخش دولتی و غیر دولتی و تجلیل از خادمین و فعالین ازدواج تلاش می‌کند که تمام خدمات مشاوره‌ای، بسته‌ها و کارگاه‌های آموزشی فرهنگی متعدد در زمینه ازدواج و فروش جهیزیه را در معرض استفاده خانواده‌ها قرار دهد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با تاکید بر اولویت فرهنگ‌سازی جهت ازدواج آسان، به هنگام و پایدار عنوان کرد: تمام تلاش ما و دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی باید بر این امر مهم متمرکز شود.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان در رواج فرهنگ مبتذل غربی در ممالک اسلامی گفت: تریج فرهنگ ازدواج آسان بهترین گزینه برای برچیدن گناه است.

زحمتکش تصریح کرد: زندگی ساده و بی‌آلایش ائمه اطهار الگویی ماندگار برای زندگانی سعادتمند در دنیا و آخرت بشریت است.

وی با دعوت از تمام فعالان بخش دولتی و خصوصی برای حضور در نمایشگاه اضافه کرد: ما از ایده‌های تمام فعالان حوزه ازدواج و خانواده برای برپایی هر چه با شکوه‌تر این امر مهم استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول