اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس:

ترویج ازدواج آسان در جامعه ضروری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: ترویج ازدواج آسان در جامعه امری ضروری است و مستقیما با سلامت جامعه در ارتباط است.

ترویج ازدواج آسان در جامعه ضروری است

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول به مناسبت روز ازدواج امیر المومنین (ع) و حضرت زهرا (س) اظهار داشت: ترویج ازدواج آسان در جامعه باید در دستور کار نهادهای دولتی و فرهنگی قرار گیرد و تلاش کرد تا در اسرع وقت اقدامات سریعی به اجرا درآید.

وی افزود: ترویج ازدواج آسان با فرهنگ‌سازی در نهاد خانواده امکان پذیر است در غیر این صورت نمی‌توان به تغییر رویه جامعه امیدوار بود.

پاپی‌زاده بیان کرد: مسئولان استانی و ملی در این باره باید آمار شفافی ارائه کنند و تلاش کنند تا این آمار به واقعیت بپیوندد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود: اصلی‌ترین مشکل ازدواج در شرایط کنونی اشتغال است و باید این مشکل که به نوعی سنگ پیش پای جوانان برای ازواج است برداشته شود.

وی افزود: در ازدواج احترام متقابل، تقسیم کار، تربیت فرزند، مشاوره در امور، احساس مسئولیت، عشق و امید در زندگی، معنویت‌گرایی و اخلاق از جمله ویژگی‌هایی است که باید مدنظر باشد.

پاپی‌زاده تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا جامعه را به امر ازدواج ترغیب کنیم و به این دلیل باید نهادهای فرهنگی هماهنگ عمل کنند.

نماینده مردم شهرستان دزفول در بهارستان گفت: در صورتی که جامعه جوان این آموزه‌ها و مؤلفه‌ها را در زندگی مشترک خویش لحاظ کنند قطعا به سعادت واقعی و خوشبختی حقیقی دست خواهند یافت.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول