اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیدار تاکید کرد

لزوم آسان‌سازی ازدواج در جامعه

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیدار بر لزوم آسان‌سازی امر ازدواج در جامعه تاکید کرد.

لزوم آسان‌سازی ازدواج در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی طهماسبی پیش از ظهر امروز در جمع مردم قیدار اظهار کرد: حمایت از ارزش‌های دینی و اسلامی موضوعی است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه حمایت از ارزش‌های دینی یک فریضه الهی است، اضافه کرد: باید توجه لازم نسبت به این موضوع در جامعه وجود داشته باشد.

امام جمعه قیدار در ادامه با اشاره به اینکه ثبات سیاسی و اقتصادی در دنیای امروز دارای هزینه است، اضافه کرد: هرکس امروز به سنت پیامبر الهی و دستورات دین مبین اسلام عمل کند، نیازمند فریضه بوده و در مقابل دشمنان باید مقاومت کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمنان با هجمه‌های مختلف در تلاش برای ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند، اضافه کرد: دشمن تحمل پیشرفت‌ها، موفقیت‌ها و رشد علمی فزاینده کشور را ندارد و به همین علت علیه کشورمان توطئه‌چینی می‌کند.

طهماسبی در ادامه با اشاره به اینکه تلاش دشمنان در زمینه جلوگیری از پیشرفت کشور و نظام است، افزود: دشمنان باید بدانند که اینگونه دشمنی‌ها تاثیری در موفقیت کشور و نظام نداشته و ایران اسلامی همچون 33 سال گذشته راه پرموفقیت خود را خواهد پیمود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری رزمایش رزمی فرهنگی بسیجیان در روزهای اخیر افزود: برگزاری این رزمایش‌ها موجب می‌شود، دشمن به توان رزمی کشور پی ببرد.

امام جمعه قیدار در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) اضافه کرد: ازدواج سنت پیامبر اکرم (ص) است.

وی با تاکید بر آسان‌سازی مراحل ازدواج جوانان اضافه کرد: خانواده‌ها باید به این موضوع دقت داشته و نباید با سخت‌گیری زمینه بالا رفتن سن ازدواج را در جامعه فراهم کنند.

طهماسبی با اشاره به اینکه خانواده یکی از مهمترین نهادها در آسان‌سازی مقوله ازدواج است، اضافه کرد: خانواده‌ها باید با آسان‌سازی این موضوع راه‌های ازدواج آسان را برای جوانان هموار کنند.

وی با تاکید بر دوری از انجام هزینه‌های کلان در مراحل ازدواج اضافه کرد: خانواده‌ها باید دقت داشته باشند، که سختگیری در ازدواج موجب بی‌علاقگی جوانان به این موضوع می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول