اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی خبر داد

هزینه کرد 113 میلیارد ریالی در پایانه مرزی بازرگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی گفت: برای بهره‌برداری از مجموعه تجاری و احداث ساختمان مسافربری در پایانه مرزی بازرگان 113 میلیارد ریال تاکنون هزینه شده است.

هزینه کرد 113 میلیارد ریالی در پایانه مرزی بازرگان

بابک طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: پایانه مرزی بازرگان در قالب دو بخش به مورد اجرا گذاشته شده است که شامل ایجاد مجموعه تجاری و احداث ساختمان مسافربری است.

وی تصریح کرد: مجموعه تجاری پایانه مرزی بازرگان دارای ساختمان تجاری با سیستم اسکلت فلزی، روسازی بتنی محوطه سالن تجاری، باسکول، خروجی اضطراری، مسافری و سیستم هوشمند کنترل تردد نه‌گانه است.

طالبی از احداث مخزن زمینی با ظرفیت 250 مترمکعب در این پایانه خبر داد و افزود: 16 چشمه سرویس بهداشتی نیز در این پایانه احداث شده است.

وی با اشاره به ایجاد امکانات رفاهی در این پایانه مرزی، گفت: توجه به فضای سبز اطراف سالن تجاری نیز در احداث پایانه مرزی بازرگان مورد توجه قرار گرفته و بر این اساس به مساحت 5 هزار و 800 مترمربع فضای سبز در این پایانه احداث شده است.

طالبی اعلام کرد: برای تمام این اقدامات 48 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی گفت: علاوه بر این 65 میلیارد ریال نیز در سال‌های گذشته در راستای احداث ساختمان مسافربری، راه‌های دسترسی و حصارکشی، ایجاد شبکه فیبر نوری و محوطه‌سازی و اجرای تأسیسات زیربنایی هزینه شده است.

طالبی با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام در این پایانه، اظهار داشت: نوسازی بتنی، پروفیله کردن دره، نصب گاردریل، آسفالت‌ریزی و اجرای اسپیس فریم سالن مسافری از برنامه‌هایی است که در آینده نزدیک به مورد اجرا گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول