اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان:

نخستین ایستگاه مطالعه همدان در پایانه مسافربری افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان گفت: پایانه مسافربری، پیشتاز راه‌اندازی نخستین ایستگاه مطالعه شهر همدان می‌شود.

نخستین ایستگاه مطالعه همدان در پایانه مسافربری افتتاح می‌شود

گودرز محمودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: با هدف تجهیز پایانه مسافربری همدان به کتابخانه و ترویج کتابخوانی در این مکان، تفاهمنامه راه‌اندازی نخستین ایستگاه مطالعه شهر همدان در پایانه مسافربری بین ادارات کل حمل و نقل و پایانه‌ها و کتابخانه‌های استان همدان به امضا رسید.

وی با اعلام آمادگی کامل به منظور حمایت از این طرح ملی، آن را زمینه‌ساز مناسبی برای رشد شاخص مطالعه در استان همدان دانست و گفت: نشر و گسترش و اعتلای فرهنگ کتاب و جایگاه مطالعه در استان مستلزم نگاه ویژه تمامی مسئولان و مدیران استان همدان است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان فرهنگ‌سازی را یکی از وظایف اساسی تمام دستگاه‌ها و سازمان‌های ارائه خدمات خواند و بر لزوم توجه به این مهم تأکید کرد.

وی استقبال عمومی از این ایستگاه‌ها را منوط به طراحی و اجرای یک برنامه منسجم تبلیغاتی از طریق رسانه‌های عمومی بالاخص صدا و سیما دانست.

محمودی در پایان سخنانش بهترین وسیله برای پر کردن زمان انتظار مسافرین در پایانه‌ها را مطالعه کتاب برشمرد و بیان کرد: با در دسترس قرار گرفتن انواع کتاب در کتابخانه پایانه بزرگ مسافربری شاید بتوانیم قدم مؤثری در زمینه ترویج کتابخوانی و انس با کتاب به ویژه در سالن‌های انتظار و اماکن عمومی برداریم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول