اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل آذربایجان‌غربی:

حضور نیروهای مرزبانی ضامن امنیت مرزهای بین‌المللی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی گفت: مهم‌ترین عامل تثبیت امنیت در مرزهای بین‌المللی کشور با سایر کشورها حضور مقتدرانه نیروی انتظامی و در راس آن مرزبانی در این مرزها است.

حضور نیروهای مرزبانی ضامن امنیت مرزهای بین‌المللی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، بابک طالبی ظهر امروز در ویژه‌برنامه گرامیداشت هفته ناجا اظهار داشت: در حال حاضر پنج پایانه مرزی در سراسر آذربایجان‌غربی وجود دارد که این تعداد مرز در مقایسه با سایر استان‌های کشور بیشتر است.

وی افزود: این استان به دلیل هم‌جواری با سه کشور خارجی و همچنین دارابودن حدود یک هزار کیلومتر مرز مشترک با این کشورها دارای شرایط خاصی است که همین امر خدمت در مرزهای آن را دشوار می‌کند.

طالبی در زمینه وضعیت مرزهای آذربایجان‌غربی گفت: تمام مرزهای مشترک این استان با سایر کشورها دارای امنیت پایدار است که این امر به دلیل حضور مقتدرانه نیروهای مرزبانی در تمام مرزهای ایران اسلامی است.

وی همچنین ابراز داشت: تاسیس پایانه‌های مرزی در مرزهای استان یکی از نمادهای اقتدار ایران اسلامی در کنترل مرزها است که خود به عنوان نقطه عطفی در مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان محسوب می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: ارتباط راهداران در این استان با سایر نهادها به دلیل گستره وسیع عملیاتی نسبت به سایر استان‌ها و مناطق کشور در حد مطلوبی قرار دارد به طوری که هم‌اکنون بیش از 50 هزار نفر در این بخش مشغول به خدمت هستند.

وی با اشاره به اعتماد مسئولان کشوری و استانی به حضور نیروهای مردمی در داخل مجموعه مرزداری بیان داشت: در این مورد هم‌اکنون شاهد حضور نیروهای مردمی در مرزها و همچنین برخی نقاط استان هستیم که نشانگر ارتباط قوی مردم و مسئولان حوزه مرز و راهداری است.

طالبی در پایان اظهار داشت: در سال 82 شاهد تلفات جاده‌ای در آذربایجان‌غربی به تعداد 753 نفر بوده‌ایم که با تلاش شبانه‌روزی کارکنان اداره راهداری و همچنین همکاری مأموران نیروی انتظامی شاهد کاهش این رقم به تعداد 387 نفر در سال 90 هستم و امید می‌رود این رقم در سال‌های بعدی با کاهش بیشتری مواجه باشد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول