اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد

کسب رتبه برتر پایانه مرزی بازرگان در زمینه واردات

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: پایانه مرزی بازرگان در بحث واردات رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

کسب رتبه برتر پایانه مرزی بازرگان در زمینه واردات

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه شهریار افندی زاده در آیین افتتاح مجموعه تجاری پایانه مرزی بازرگان، اظهار داشت: امروزه حمل و نقل از ارکان مهم بحث اقتصادی است و توسعه حمل و نقل سبب اشتغال در منطقه می‌شود.

وی تصریح کرد: در این راستا سیاست‌های خوبی در استان‌ها اعمال می‌شود.

افندی زاده افزود: تمام استان‌های مرزی تلاش دارند حجم مسافر و کالایی که از مرز می‌گذرد را افزایش دهند که این امر زمینه مساعد برای مسئولان در راستای توسعه این بخش فراهم می‌کند.

وی با تاکید بر افزایش میزان ترانزیت، گفت: ایران بهترین مسیر ترانزیت است و به عنوان چهار راه ترانزیت بین المللی محسوب می‌شویم.

افندی زاده اظهار داشت: در این میان آذربایجان‌غربی با توجه به موقعیتی که دارد دروازه‌ای به اروپا از طریق ترکیه است.

وی با اشاره به همسایگی آذربایجان‌غربی با سه کشور دیگر افزود: استانی که با سه کشور دیگر هم مرز است، می‌تواند در بحث مبادلات تجاری مثمرالثمر باشد.

افندی زاده با اشاره به مزیت‌های پایانه مرزی بازرگان، ادامه داد: این پایانه در بحث واردات در بین پایانه‌های جاده‌ای کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: باید تلاش شود تا از ظرفیت‌های این پایانه استفاده شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اظهار داشت: امروزه تبادلات کالا و مسافر دو طرفه است که باید دولت روابط خود را با سایر کشورهای همسایه خوب کند.

افندی زاده با تاکید بر ساماندهی پایانه‌های مرزی گفت: پایانه محل عبور و مرور و چک کردن است نه محل ارائه تمام امکانات و باید بتوانیم پایانه‌ها را ساماندهی کنیم تا چنین مشکلاتی به حداقل برسد.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول