اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

فعالیت پلیس در ایران متفاوت است/ پلیس ایرانی مرزبان عقیده و دین

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: فعالیت پلیس در ایران با پلیس‌های سراسر جهان متفاوت است چون پلیس ما مرزبان عقیده و دین است.

فعالیت پلیس در ایران متفاوت است/ پلیس ایرانی مرزبان عقیده و دین

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در دیدار مسئولان و کارکنان فرماندهی انتظامی مازندران در دفتر کارش اظهار داشت: تاریخ انقلاب اسلامی تاریخ پرفراز و نشیبی است که در این بین تاریخ نیروی انتظامی نیز درخشان است که این تاریخ در هفته نیروی انتظامی ورق زده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پلیس برقرارکننده امنیت در جامعه است، تصریح کرد: فعالیت پلیس در ایران با پلیس‌های سراسر جهان متفاوت است چون پلیس ما مرزبان عقیده و دین است.

طبرسی با اعلام اینکه پلیس ایران حافظ ارزش‌های دینی نیز است، گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سربازان امر به معروف و نهی از منکر هستند که این مسئله قداست پلیس را بیشتر می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس سران غیرمتعهدها در کمال امنیت در کشور برگزار شد، ابراز داشت: این امنیت با همکاری و تلاش پلیس به دست آمد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه صحبت‌های رئیس جمهور در سازمان ملل نیز نشان دهنده برقراری امنیت در کشور است، گفت: این امنیت مرهون تلاش پلیس است.

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی پلیس در برقراری امنیت در سواحل دریای مازندران اظهار داشت: این امنیت موجب شد که مسافران بدون دغدغه به مازندران سفر کنند، هر چند ممکن است حضور مسافران برای مازندران فرصت نباشد اما امنیت برای حضور آنها فراهم است.

طبرسی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در کنار مردم برای برقراری امنیت حضور دارد، هر چند این مسئله به این معنی نیست که پلیس فرشته است و اشتباه ندارد، ممکن است اشتباهی در کار باشد، اما مجموعه پلیس مجموعه منسجم و خوبی است و تلاش این مجموعه برای برقراری امنیت ارزشمند است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول