اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

راه‌اندازی فرودگاه و پایانه صادراتی در جیرفت ضروری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌اندازی فرودگاه جیرفت و احداث پایانه صادراتی در این فرودگاه از نیازهای اساسی منطقه محسوب می‌شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

راه‌اندازی فرودگاه و پایانه صادراتی در جیرفت ضروری است

فرج‌الله عارفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با بیان اینکه اگر دشت جنوب دچار مشکل شود، قابل ترمیم نیست، اظهار داشت: وظیفه ما حفظ و نجات این دشت غنی است که قطب کشت محصولات کشاورزی و یکی از چهار گلخانه طبیعی جهان به شمار می‌رود.

عارفی تصریح کرد: برای اهداف بلندمدت اتاق بازرگانی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم، زیرا اراده اتاق بر توسعه بخش کشاورزی جنوب است.

وی بیان داشت: برای توسعه بخش کشاورزی در منطقه، نظام بهره‌وری از آب را استقرار کرده که با مطالعه پیش می‌رویم.

نماینده مردم  جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: معادل 30 درصد استحصال آب جنوب در مناطق کوهستانی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد غیر قابل استفاده است که با استفاده از این منابع آبی می‌توان 50 هزار هکتار آبزی‌پروری و ایجاد اشتغال داشته باشیم.

عارفی بیان داشت: با احداث این مزارع آبزی‌پروری شعار تغذیه سالم محقق می‌شود، زیرا با توجه به غنی بودن آب نیاز به مواد غذایی نیز نیست.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی صنایع تبدیلی بخش کشاورزی گفت: بحث توسعه صنایع فرآوری و تبدیلی است که این موضوع نیز با جدیت دنبال می‌شود.

عارفی عنوان کرد: راه‌اندازی فرودگاه جیرفت و احداث پایانه صادراتی در این فرودگاه از نیازهای اساسی منطقه محسوب می‌شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول