اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره شیمیایی پایانه‌های نفتی خارگ:

آزمایشگاه پایانه نفتی خارگ برترین آزمایشگاه مرجع خاورمیانه شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره شیمیایی پایانه‌های نفتی خارگ گفت: با اعلام رسمی مؤسسه استاندارد بین‌المللی، آزمایشگاه‌های اداره شیمیایی پایانه نفتی ایران به عنوان برترین آزمایشگاه مرجع خاورمیانه انتخاب شد.

آزمایشگاه پایانه نفتی خارگ برترین آزمایشگاه مرجع خاورمیانه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر برومند شهبازی پیش از ظهر امروز در بازدید مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان بوشهر از آزمایشگاه پایانه‌های نفتی خارگ اظهار داشت: همچنین مدیریت این اداره توانست گواهی صلاحیت‌سنجی بین‌المللی را به عنوان متخصص و عضو صاحب نظر در کمیته‌های بین‌المللی کسب کند.

شهبازی افزود: دیدگاه استراتژیک مدیریت آزمایشگاه این است که فرآورده‌های صادراتی این شرکت با رعایت استانداردهای بین‌المللی برای کیفیت مطلوب خدمات آزمون‌سنجی و رضایت مشتری مورد سنجش قرار گیرد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان بوشهر نیز با همراهی گروهی از معاونان و کارشناسان اداره‌کل از نزدیک از تجهیزات آزمون مواد نفتی از قبیل نفت خام و فرآورده‌های نفتی صادراتی، آزمون آب صنعتی و بخش تحقیقاتی آزمایشگاه دیدن کرد.

امیرحسین محتشم بر همکاری‌های دوجانبه میان سازمان استاندارد و پایانه‌های نفتی تأکید کرد و گفت: کنترل کیفیت مواد نفتی و فرآورده‌های آن برای حفظ و پیشبرد جایگاه این محصولات در بازارهای جهانی در درجه‌ اول اهمیت قرار دارد.

در این جلسه، مشارکت در تدوین استانداردهای ملی، کسب تأیید صلاحیت در زمینه‌ تهیه‌ پیش‌نویس استانداردهای ملی ایران و اقدام برای تبدیل استانداردهای بین‌المللی مورد استفاده به استانداردهای ملی ایران مورد توافق طرفین قرار گرفت.

رئیس اداره اجرای استاندارد و کنترل کیفیت بوشهر نیز در حاشیه این بازدید گفت: به استناد ماده 9 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران به منظور تأمین ایمنی و سلامت مردم و حفظ حقوق مصرف‌کنندگان، نمایشگاه فروش پاییزه بوشهر مورد بازرسی و بازدید قرار گرفت و تمام محصولات عرضه شده در نمایشگاه فوق، استاندارد بودند.

فریده مواجی با بیان اینکه هیچ کالای فاقد استاندارد در این نمایشگاه مشاهده نشد افزود: این بازرسی با همکاری مشترک کارشناسان اداره اجرای استاندارد و کنترل کیفیت، اداره امور آزمایشگاه‌ها، واحد صادرات و واردات و پلیس پیشگیری مستقر در اداره کل صورت گرفته است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول