اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت فرهنگی هنری اداره کل ارشاد آذربایجان‌شرقی:

133 نشریه در آذربایجان‌شرقی مجوز فعالیت دارند/ انتشار 6 نشریه برون‌مرزی در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: در حال حاضر 133 نشریه در استان مجوز فعالیت دارند که هشت نشریه در قالب روزنامه و به صورت روزانه منتشر می‌شوند.

133 نشریه در آذربایجان‌شرقی مجوز فعالیت دارند/ انتشار 6 نشریه برون‌مرزی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، یوسف واعظی اظهار کرد: همزمان با دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، نمایشگاه مطبوعات با حضور فعال اصحاب رسانه آذربایجان‌شرقی در سالن شهریار نمایشگاه بین‌المللی تبریز گشایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از هشتم تا چهاردهم مهر ماه سال‌جاری با حضور 94 غرفه نمایندگی مطبوعات، هفته‌نامه، روزنامه‌های سراسری و نشریات آماده بازدید عموم علاقه‌مندان است.

واعظی گفت: در حال حاضر 133 نشریه در آذربایجان‌شرقی مجوز فعالیت دارند که از این تعداد هشت نشریه در قالب روزنامه و به صورت روزانه منتشر می‌شوند.

وی همچنین از مجوزدار بودن 40 هفته‌نامه، 39 فصلنامه، 29 ماهنامه، 3 دو هفته‌نامه، 7 دو‌فصلنامه، 4 دوماهنامه، 1 دوشماره در هفته و 2 سه شماره در هفته در استان خبر داد و گفت: در مجموع از 133 نشریه دارای مجوز، 99 نشریه منتشر می‌شوند.

وی افزود: توزیع 48 نشریه از موارد یاد شده با گستره سراسری، 28 نشریه با گستره شمال‌غرب کشور، 15 نشریه با گستره استانی و شش نشریه با گستره برون‌مرزی است.

واعظی گفت: در سال 1390، هفت نشریه علمی تخصصی در سطح استان مجوز فعالیت دریافت کردند و 174 نشریه نیز در انتظار دریافت مجوز قرار دارند.

براساس این گزارش، دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از هشتم تا چهاردهم مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر گشایش یافته است و یک هزار ناشر با 110 هزار عنوان کتاب در آن حضور دارند.

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول