اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

اشتغال در بخش مرزی داشلی‌برون از مهمترین نیازهای مردم منطقه است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: اشتغال جوانان بخش مرزی داشلی‌برون از مهمترین نیازهای مردم منطقه است.

اشتغال در بخش مرزی داشلی‌برون از مهمترین نیازهای مردم منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت صبح امروز در جلسه‌ای که به منظور بررسی روند توسعه بخش مرزی داشلی‎برون با حضور و فرماندار شهرستان گنبدکاووس و امام جمعه، اعضای شورای شهر و شهردار اینچه‎برون برگزار شد با اشاره به سفر یک روزه رئیس‌جمهور در جشن ثبت جهانی بلندترین برج آجری جهان، افتتاح سد دانشمند را دستاورد بزرگی دانست و اظهار داشت: اشتغال جوانان بخش مرزی داشلی‌برون از مهمترین نیازهای مردم منطقه است که با آماده شدن زیرساخت‎ها محقق می‌شود.

وی با پیش‌بینی آینده‌ای درخشان برای اینچه‎برون خاطر نشان کرد: عبور خط آهن از مسیر گرگان ـ‌ اینچه‎برون به سمت آسیای میانه فرصت بسیار مناسبی را برای تحول در بخش داشلی‎برون فراهم می‌کند.

استاندار گلستان یادآور شد: برای پیگیری تملک تیر پارک و تسریع در راه‌اندازی جایگاه سوخت سی‎ان‌جی باید جلسه‌ای مشترک با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیران عامل استانی شرکت‎های توزیع برق، فرآورده‎های نفتی و دیگر ارگان‎های ذیربط تشکیل شود.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه با بیان اینکه بخش داشلی‎برون با سرعت موانع توسعه را رفع و به شکوفایی می‌رسد افزود: 64 پروژه عمرانی در بخش مرزی داشلی‌برون در دست اجراست.

حیدرعلی احمدی عبور خط ریل راه آهن سد دانشمند، تکمیل کانال‎های سد، بازارچه و گذر مرزی، معادن صدف، ید را از مهمترین مزیت‌های بخش مرزی داشلی‌برون برای توسعه برشمرد.

امام جمعه اینچه‌برون نیز با تقدیر از خدمات مسئولان دولت نهم و دهم حضور استاندار در منطقه مرزی داشلی‌برون را موجب دلگرمی مردم مرزنشین دانست و با مقایسه وضعیت منطقه قبل و بعد از انقلاب و دولت خدمتگزار افزود: تلاش‎ها و آبادانی صورت گرفته قابل مقایسه نیست و خدمات و تلاش‎های دولت در بخش مرزی داشلی‌برون قابل تقدیر است.

شهردار اینچه‎برون نیز در این جلسه با اشاره به تلاش‎های دولت نهم و دهم برای رفع محرومیت منطقه داشلی‌برون اظهار داشت: در حوزه گازرسانی این منطقه 40 میلیارد ریال هزینه شده و جاده نفت که از آرزوهای دیرینه مردم بود در حال تحقق است و 30 کیلومتر از مسیر گنبدکاووس و اینچه‌برون را کوتاه می‌کند که از هر نظر زمینه صرفه‌جویی را به ویژه در انرژی فراهم می‌کند.

حمید سالمی بر ضرورت تسریع در فراهم کردن زیرساخت‌ها برای اجرای مسکن مهر در شهر اینچه برون تاکید کرد و گفت: اقدامات تملک زمینی برای مسکن مهر انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه توزیع اعتبارات در شهر مرزی اینچه‌برون با داشتن جمعیت 487 خانواری بسیار اندک است اظهار داشت: انتظار داریم در خصوص واگذاری مدیریت تیر پارک دستگاه‎های مربوطه مساعدت کنند.

وی تصریح کرد: شهرداری می‌خواهد با احداث جایگاه سوخت سی‎ان‌جی، سنگ‌شکن و تیر پارک درآمد بیشتری کسب کنند تا پاسخگوی نیازهای عمرانی شهر اینچه‌برون باشد.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول