اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کنگان، دیر و جم در مجلس:

دشمنان با تهاجم فرهنگی سیل تهدیدات خود را روانه مرزهای ما کرده‌اند

خبرگزاری فارس: نماینده کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان با تاکتیک‌های جنگ نرم و تهاجم فرهنگی سیل تهدیدات خود را روانه مرزهای ما کرده‌اند.

دشمنان با تهاجم فرهنگی سیل تهدیدات خود را روانه مرزهای ما کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه حجت‌الاسلام موسی احمدی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح فرستنده دیجیتال منطقه ویژه پارس اظهار داشت: عصر امروز عصر ارتباطات است و در شرایط کنونی رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در جامعه بر عهده دارند.

نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در راستای راه‌اندازی این مرکز از سازمان منطقه ویژه پارس و صدا و سیمای استان خاطر نشان کرد: از آنجایی که در عصر کنونی نقش رسانه‌ها به عنوان یکی از تاثیرگذارترین ابزارهای تبلیغات و اطلاع‌رسانی بر هیچ کس پوشیده نیست لذا می‌طلبید تا مدیران و متولیان امر با نگاهی ویژه به این منطقه در زمینه پوشش رادیو و تلویزیونی تصمیمات جدی اتخاذ کنند که راه‌اندازی این مرکز که با همت سازمان منطقه ویژه پارس و صدا و سیمای استان بوشهر صورت پذیرفته قابل تقدیر است.

احمدی تصریح کرد: در حالی که دشمنان اسلام و انقلاب هر روز در حال برنامه‌ریزی برای ضربه وارد کردن به این مملکت و ملت هستند و با تاکتیک‌های جنگ نرم و تهاجم فرهنگی سیل تهدیدات خود را روانه مرزهای ما کرده‌اند قطعاً حضور و قدرت صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می‌تواند در به شکست انجامیدن این تهدیدها و توطئه‌ها نقش‌آفرین باشد.

بخشدار ویژه عسلویه نیز از تلاش‌های صورت گرفته در راه‌اندازی این مرکز تقدیر کرد و اظهار داشت: عسلویه از مناطق مهم و تاثیرگذار در کشور است و افتتاح این فرستنده ارزشمند است.

عبدالله نادری افزود: این فرستنده شهرهای عسلویه و نخل‌تقی و منطقه ویژه پارس جنوبی را تحت پوشش قرار می‌دهد و امیدوار هستیم این امر موجبات رضایت‌مندی مردم را فراهم کند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول