اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز خبر داد

ایجاد ایستگاه‌های ترکیبی و پایانه‌های مدرن در تبریز

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز به ایجاد ایستگاه‌های ترکیبی و پایانه‌های مدرن در شهر تبریز اشاره کرد و گفت: شهرداری تبریز در نظر دارد یک پایانه مدرن متشکل از پایانه‌های اتوبوسرانی، مترو و تاکسیرانی، در نقاط مختلف شهر ایجاد کند.

ایجاد ایستگاه‌های ترکیبی و پایانه‌های مدرن در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه بر لزوم مشارکت شهروندان در تامین هزینه‌های اتوبوسرانی با توجه به زیان‌ده بودن این شرکت اشاره کرد و افزود: شرکت واحد نیز باید به فکر راه‌حل‌های اساسی برای افزایش درآمد به منظور رسیدن به خودکفایی باشد و سهم دولت و شهرداری نیز در اداره این مجموعه باید به موقع پرداخت شود.

وی به توجه و سرویس‌دهی بهتر و بیشتر به مناطق محروم اشاره و افزود: رانندگان شرکت نیز با توجه به اینکه در ارتباط مستقیم با شهروندان و مسافران هستند باید برخورد و رفتار مناسب با شهروندان داشته باشند و شهروندان عزیز نیز باید متقابلاً رفتار و برخورد مناسبی با رانندگان و عوامل اجرایی شرکت واحد داشته باشند و در این خصوص باید آموزش‌های مداوم صورت پذیرد.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود به نظافت ایستگاه‌ها و اتوبوس‌ها و همچنین جلوگیری از دودزایی اتوبوس‌ها اشاره و تاکید کرد: باید به بحث نظافت و رفع نقایص فنی اتوبوس‌ها بیش از پیش اهمیت داده شود تا شاهد کمتر شدن سهم حمل و نقل عمومی در آلودگی هوا باشیم.

وی در ادامه به ایجاد ایستگاه‌های ترکیبی و پایانه‌های مدرن در شرق، غرب و جنوب شهر اشاره کرد و افزود: شهرداری تبریز در نظر دارد یک پایانه مدرن که متشکل از پایانه‌های اتوبوسرانی و مترو و تاکسیرانی است، در نقاط مختلف شهر ایجاد کند.

سیروس تقی‌زاده مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز نیز در این نشست در گزارشی از عملکرد شرکت واحد در خصوص خرید اتوبوس‌های جدید و افزایش ناوگان، توسعه و افزایش خطوط اتوبوسرانی، بازسازی اتوبوس‌های فرسوده، تجهیز ناوگان به سیستم AVL و GPS و مدیریت هوشمند ناوگان، تجهیز اتوبوس‌های بخش خصوصی به سیستم کارت بلیط در آینده نزدیک و نیز مسائل و چالش‌های فرارو و همچنین برنامه‌های آینده این شرکت را ارائه کرد.

شایان ذکر است در پایان این جلسه حاضران از مراحل تکمیل سیستم مرکز کنترل هوشمند ناوگان اتوبوسرانی که تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید، بازدید نمودند.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول