اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

برگزاری اجلاس غیر متعهدها قدرت چانه‌زنی ایران را بالا می‌برد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی برگزاری اجلاس‌ سران جنبش غیر متعهدها در تهران را یکی از مؤلفه‌های قدرت ایران برشمرد و گفت: برگزاری این اجلاس قدرت چانه‌زنی ایران در بعد جهانی را افزایش می‌دهد.

برگزاری اجلاس غیر متعهدها قدرت چانه‌زنی ایران را بالا می‌برد

احمد آریایی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اهمیت برگزاری اجلاس سران جنبش غیر متعهدها در کشور اظهار داشت: برگزاری این اجلاس در کشور نشان از اقبال و توجه کشورهای جهان به جمهوری اسلامی ایران و تأثیرگذاری آن در عرصه‌های مختلف بین‌المللی دارد.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین اجلاس‌هایی در یک کشور یکی از مؤلفه‌های قدرت به شمار می‌رود که این امر باید مد نظر ویژه قرار گیرد، افزود: حضور سران جنبش غیرمتعهدها در تهران به طور قطع قدرت چانه‌زنی ایران در بعد جهانی را افزایش می‌دهد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این اجلاس باید به موضوعات جهانی و مشکلات پیش روی بشریت پرداخته شود، ادامه داد: طرح مباحثی چون بیداری اسلامی، بیداری کشورهای آزادی‌خواه، جنبش وال‌استریت، عدالت‌خواهی، ستیز با ظلم جهانی و... در این اجلاس می‌تواند در ایجاد راهکارهای راهبردی به منظور حل مشکلات مثمر ثمر باشد.

وی عرضه دین مبین اسلام به جهانیان را از دیگر زمینه‌های این اجلاس برشمرد و اظهار داشت: به طور قطع توجه به این مقوله می‌تواند در رفع مشکلات پیش رو مؤثر بوده و عاملی برای برون‌رفت از بن‌بست‌ها باشد چرا که اسلام دین آزادی و عدالت‌طلبی است.

آریایی‌نژاد در پایان سخنانش به نقش رسانه‌ها در این زمینه پرداخت و خاطرنشان کرد: انتقال پیام باید با استفاده از ظرافت‌ها و لطافت‌ها صورت گیرد و برای دریافت‌کنندگان پیام با جذابیت همراه باشد تا بتوانیم به نتایج دلخواه و مطلوبی دست یابیم.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول